Saturday 30 August 2008

Disebalik yang tertulis...

Logo hari kebangsaan Malaysia 2008
Perpaduan Teras Kejayaan


Thanks God....satu hari lagi berlalu dalam hidup aku....aku percaya kalau bukan Engkau yang memegang nafasku..aku akan meninggalkan dunia yang fana ini....
Hai Guyz...so sorry,im very busy lately..hampir seminggu ne aku kena keja lebih masa....aku terlibat ngan projek baru..Proton MPV.....aku tak kisah sangat pasal projek ne sebab aku hanya dibelakang tabir..dalam proses assembly dan sebagainya..cuma kekadang tahap amarah ne ada gak..pasal projek leader tue anggap aku dan traineer lain mcm contract Worker....aku ulangi sekali lagi...contract worker...apa uolls ingat aku ne dari bangladesh?Sial siot....tue lah kekadang aku lawan cakap ngan projek leader tue....Tp bukan tue yang aku nak citer....kalau citer pasal tue..aku tambah sakit hati lagi...stresssssssssssss siot.
Ermm...aku memang stress dengan perkembangan semasa aku..banyak hal yang perlu aku fikirkan...antaranya hubungan aku dengan dier.....sejak kebelakangan ini..aku sukar sekali untuk bertemu dengan dier......aku tidak menyalahkan dier seratus peratus...tapi sebagai manusia biasa aku seringkali terfikir yang dier tidak pernah menunjukan kometmen dalam hubungan kami...ermm dunnow sampai bila hal ini akan bertahan...aku selalu call dan hantar msg namun aku juga yang kecewa menantikan replying msg dan call..dier...so untuk masa ini..mungkin lebih baik aku berdiam sahaja..menantikan respon dari dier......relaxsssssss...tenangggg dan Menang....

Owh ya hari ini adalah hari kemerdekaan Malaysia yang ke 51 dan ke 45 bagi Sabah dan sarawak..so aku nak ucapkan selamat menyambut hari kebangsaan kepada semua pengunjung blog ini...

Nak di jadikan cerita...minggu ne kebanyakan masa aku kat assembly room....kalau uolls terbeli Proton MPV nanti..terutama part lamp..tue lah dalam seminggu dua ne keja aku..asyik2 assembly dan buat test..sesuai dengan keja aku sebagai Research huhu..hari ne berkesempatan makan tengahari dengan berberapa engineer...7 org termasuk aku sebenarnya..dua daripada kami adalah engineer dari Japan..makan nasi kandar kat Bayan lepas...sedap sangat..seriously....sangat sedap..lagipun free hehhehe..nak memanjangkan cerita..engineer Japan ne on sharp...kalau jam 4 ptg..4 ptglah tue..bukan mcm kita susah sangat nak manage tyme...itu yang aku respect ngan depa tue....balik tadi jam 5 suku..sangat penat sebenarnya tapi masih sempat untuk cuci baju dan sebagainya.....rasa minggu ne sangat bz.bukan saja tekanan kerja bahkan tekanan perasaan....nasib baik berberapa hari yang lalu aku cuba untuk memesongkan masalah aku dengan berhubung dengan keluarga di Kampung..rasa tekanan hilang seketika apabila dapat berbual-bual dengan adik-adik di kampung.....Thanks God.....

Ermm...ok lah guyz..aku ngantuk sekali..apapun thanks ya....

1 comment:

Anonymous said...

u r 1 of the proton`s backbone ha?
huhu..so proud of u...
keep it up dude..