Monday 25 August 2008

Monday Blues

Hello guyz...bersua kembali....aku saja takde mood nak updatekan blog ne...ermm semakin ramai yang mengunjungi blog ne..thanks ya....ermm hari ini tidak jauh berbeza dengan hari-hari yang berlalu...cuma pagi tadi my senior buat party kat Office...dia confirm keja kat sana..katakan..so save ler duit untuk Bfast hehehhe...masa 2 sempat gak berborak-borak dengan new staff yg tanya akau tempoh hari"Awak dah kahwin ker belum?"wakaaka rasa nak terhambur bee hoon goreng yg aku sedang makan ketika tu...so pagi tadi dapat ler menetap wajah kesayangan hamba...wakakakka...
Hari ne...aku saja tak nak layan Mr.Naga...malas ler.nak layan org tua 2..babi betul.lagipun aku ada kerja kat bilik photometric....so most of my tyme dalam bilik photometric 2 ler...yang tak bestnya one of my friend..banyak sangat tanya pasal programming dalam photometric tue...dah ler aku baru nak belajar pasal programming tue..dier lak dok tanya macam2....aku naik bengang.........erm tyme nak pe lunch..lagi aku bengang..aku saja duduk dengan supervisor aku..yoyoho dier tanya aku ne gay ke bukan...rasa nak lemperkan jew tea ice tue kat muka dier....bayangkan dalam canteen yg sarat dengan pengunjung boleh tanya soalan mcm tue....dengan selamba aku menangkis soalan tue...aku bukannya pa..saja nak jaga hati dier....kang dier buat report tak baik kat lecture aku..siapa yang susah?aku juga kan huhu....
Ermm hujung minggu lalu uolls buat apa erkss?Aku tersangat penat hujung minggu lalu....Dia tetiba ajak nak jumpa...dah ler aku bangun lewat...actually plan hari sabtu tue nak keluar dengan member kat campus..dier ne duduk kat gelugor jew...ermm sebagai couple yang baik kan..kena minta izin ler nak keluar...aku msg ler dier....tetiba dia reply..kalau tak jadi keluar gthu aku k,nak ajak jalan katanya....aku ok jew...ermm mungkin tyme tue memang tyme dier kot...tetiba my friend yg stay kat Gelugor ne cancel plan..so aku terus hubungi dier....ermm tak sampai 15 minit dier msg..aku kat bawa ne.....owh cepatnya bisik hati kecil ku...aku masih tertanya-tanya die nak bawa aku kat mana petang tue...aku tanya ler..dier kata nak cari hadiah untuk anak buahnya...celebrated birthday malam ne katanya lagi..so we decide untuk cari hadiah kat Tesco Sg Dua....erm tyme nak cari present 2 bukan main kecoh lagi..cerewet juga org ne...akhirnya dapat juga present yg di rasakan sesuai...so...dier pe bayar kat kaunter.aku lak tetiba rasa lapar sangat...aku ajak ;er dier pe beli makanan dalam Tesco tue...kami beli nasi ayam(sedap taw...)masa nak bayar pun kecoh..last2 dier mengalah..aku yg bayar...sian juga ngan dier...masing2 masih bergelar student so reconsider juga ler kan....aku dah banyak terhutang budi dengan dier...so lepas tue..kami balik kat umah dier...nasi ayam 2 mcm tak cukup jew..sedap sangat di tambah lak..memang lapar tahap gaban.....nak tahu lepas tue?ermm secret kami jew yg tahu..wakakkaka...


Masa dier hantar balik petang tue..tetiba cousin dier yg dari Uitm Shah Alam..call dier..aku tanya ler napa cousin dier call...Dia menjawab....cousin dier kat penang masa ne..ada aktiviti..tapi bukan kat Island..tapi kat Bagan Ajam...so dier ajak aku pe mainland.....


wow bestnya melihat pemandangan laut di waktu petang.....kami menaiki Jambatan pulau pinang....untuk ker mainland...punya ler sakit pungkaq,,,,hanya Tuhan jew yg tahu huhu....akhirnya kami sampai di Bagan Ajam....dan tak lama kemudian kami dapat menemui cousinnya tue...borak punya borak....sampai jam 10 malam..baru kami balik semula ke island..aku sampai rumah dalam jam 12 malam....penatnya..huhu....seingat aku nelah weekend yg paling memenatkan dalam bulan ne....


Owh ya..hampir terlupa..malam semalam final untk Gstarz...tak best mcm One in a Milion tapi oklah..aku terpesona dengan lagu akasia..Destinasi Cinta...dengan gigihnya aku mencari lirik tue tadi....ne aku postkan untuk uolls....semoga terhibur..
..
Destinasi Cinta
Di Hati Yang Mana Ku Temu Cinta Terindah


Kau Berikan Ku Jawapan Tiada Lagi Persoalan
Sambut Cintaku Ini Sayang


Berselimutkan Kasih Kita Di Ruang Hatiku Yang Terpencil Mekar Cinta Kita Yang Akhir

Kini Menuju Ke Destinasi Puncak Cinta Tertinggi Aku Menunggumu


Aku Takkan Jemu Kerna Cinta Itu Termanis Bagiku
Mimpiku Semalam Kau Hadir Bersama Cinta Kau Lukiskan Dua Hati Lambang Kasih Sayang Sejati
Kau Datang Bersama Sinar Menyuluh Hatiku Yang Pudar Kini Semua Kembali Berseri Bila Kau Hadir, Ku Damba
Matahari Masih Jingga Menyala Cinta Bagai Bara Perjanjian Kita Berdua Kekal Selama Berdua Berdoa Bersama Sayang…

No comments: