Monday 11 August 2008

Circumsized...(updated)

ermm adalah Hamba Allah yg shout kat chat box aku 2 kan..dia tanya sama ada aku ne circumsized ke tak kan..(motif u`olls tanya soalan 2?)ermm saya tak circumsized..puas hati?so no need to advise me ok..org2 yg talk behind me 2 pun belum tentu sempurna kan.....(ingat u'olls ne mcm malaikat ker?)sempurna?Ermm..aku geram jer benda2 mcm ne keluar...aku tak pernah buat provaksi mcm ne kan....kekadang benda ne sensitif pada sesetangah org...so untuk yg berkenaan...jgn tanya soalan bodoh..dah tahu aku non muslim tanya lagi....full stupid...

2 comments:

Anonymous said...

aku bukan non muslim???.... Ui....baca balik2, maknanya........lu pikirlah sendiri...hehehehe.... Take care n God bless u bro....

Anonymous said...

ui...lupa bagi nama... Jeff bah ni..hehe