Wednesday 13 August 2008

Suatu masa...

Whassup bro..sorry lately ne banyak sangat keja ...so masa nak update blog pun tak de..ermm seperti kebiasaan aku bangun jam 6.10 pagi...sempat seketika menikmati suasana pagi...memang sangat berbeza..mungkin kerana perbezaan waktu..sebab kalau di Kota Kinabalu jam 6.10 pagi sudah cerah namun disini berlainan sekali...aku melihat budak-budak sekolah sedang menunggu bas mereka..pelbagai gelagat....seketika aku teringat zaman kanak-kanak aku..ya...sesuatu yang sukar untuk di lupakan...dan semestinya menjadi suatu kenangan yang manis.....aku rasa u`olls pun mengakui zaman kanak-kanak u`olls penuh dengan kenangan...suatu perkara yang selalu aku ingati ialah zaman kanak-kanak aku yg penuh dengan cabaran...apa tidaknya berjalan sejauh 3 kilometer untuk ke sekolah kerana masalah pengangkutan..merupakan sebahagian rutin hariaan aku.....namun bila di ingati kembali saat ini..aku bersyukur kerana aku mampu pergi sejauh ini..walau perjalanan masih jauh tapi aku nekadkan untuk mengakhirinya...owh ya this week my lefe terrible..nanti ja aku ceritakan dengan korunk....Happy Lunch

No comments: