Sunday 17 August 2008

Ceritera....

Hai guyz...sebenarnya malas nak buat update blog ne...masih penat hujung minggu ne banyak sangat aktiviti yang di buat..kelmarin sempat pergi ke Konvoksyen USM bersama dengan Bro Melcome and family..malam lak pe Dinner kat Hotel EQ...penat sungguh..2 penat penat fizikal belum lagi penat berfikir hehhehe...ermm esok aku dah start overtime...so masa kerja pun berubah ler...start 7.30 pagi sampai 20.15 malam..waduh bertahan ker aku ne hehehee.takpe cuba jer kan huhu....hari ne lepas daripada church aku pe umah MyLover..saja..nak membalas dendam katakan...yalah dalam seminggu dia tak jumpa aku kannn...so borak2 dengan housemate dia...tak sedar sampai ke petang..pukul 16:00 baru balik 2 pun terus tidur...penat sangatkan.....
Minggu ne aku di perhadapkan dengan banyak tekanan....tekanan kerja,kewangan dan juga hubungan aku dengan dia....tak yah ler aku katakan satu persatu hujung pangkal setiap hal 2....namun demikian aku bersyukur kerana aku dapat mengatasi semuanya itu dengan penuh keredhaan...ya nasib baik satu persatu dapat di atasi...owh ya....masa ne isu Uitm nak di buka kepada non bumi hangat di perkatakan dan tidak mustahil isu ini akan di gunakan untuk kempen pilihanraya di Permatang pauh..pada aku ler.biarkan Uitm 2 tetap dengan aktanya untuk golongan Melayu dan bumiputera sabah dan sarawkian...kan dah berlambak university di malaysia ne yg terbuka kepada kaum lain...kannn....so jangan kerana nak meraih sokongan kaum non bumi..maruah bangsa sendiri tergadai.....2 aku nya pandangan ler kan...
Owh ya fikiran aku bercelaru dalam minggu ne..kurang asam punya lover..sibuk sangat..sampai ke satu tahap 2 rasa nak break jer ngan dia..nasib baik aku ne jenis yang suka menunggu dan melihat....(tunggu dan lihat)takpe aku taw dia sayang kat aku wakakkaka...friday lepas dia dengan family dia per Padang besar siap belikan hadiah lagi kat aku..korunk jgn jealous k...wakakaka...mungkin aku kena lebih memahami situasinya masa ne..memberikan ruang untuknya kan....oklah guys..for thise yg sudi melawat blog ne..thanks ya...leave ur comment here.....
With Love
Calvin

No comments: