Friday 15 August 2008

Aku Cuti

Aku sengaja mengambil cuti hari ini..saja nak tenangkan fikiran..dalam seminggu-dua ne rasa sangat suffer..ingatkan kalau dah bercouple senang sikit,sebab ada tempat mengadu..bermanja dan sebagainya....aku kekadang sukar untuk merungkai segala persoalan yang bermain di minda...aku sering kali merasa kesepian.....dan ingin selalu di temani oleh dia...namun aku perlu memahami apa yang berlaku saat ini dari sudut positif..mungkin ada hikmah di sebalik ini semua..hari ini dia dan keluarganya pergi ke padang besar..seperti kebiasaan dia menjadi guide kepada mereka...teringat lak dengan lagu D5...kekasih separuh masa..hikhikhik



Hari ini aku menggunakan sebahagian waktu untuk membaca blog..salah satu blog yang aku baca ialah http:\\iskandar80.blogspot.com..ya agak menarik untuk di baca..aku syorkan u`olls membaca atrikel kehidupan yang di tulisnya..seketika aku teringat dengan sesorang di Kuala Lumpur...ermm mcm biasa aku mula kenal dengan dia ne melalui laman G4m....berasal dari Kulim...(sebenarnya tak jauh dari kampus UniKL di Kulim)biar aku namakan dia Adam(memang pun nick name dia Adam)so nak di jadikan cerita..aku pun call dia...rupa-rupanya dia masih menyimpan number aku..dengan bingkasnya dia menyambut call aku wah..
aku ingat ko dah delete number aku..kata ku pada nya...


Adam: saja aku tak call coz takut mengganggu hubungan baru ko lak!(motif dia kata aku ada hubungan baru?)


so banyak ler cerita yang kami kongsikan bersama...sebenarnya Adam ok ngan aku..cuma mungkin taste Adam tinggi kot thats why hubungan kami tidak sampai kemana..walaubagaimana pun hubungan kami masih baik sepertimana masa bercouple tempoh hari.....itu salah satu peribadi yang hadir dalam hidup aku..kalau nak di ikutkan hati nak juga aku entry sepertimana Iskandar80 buat dalam blognya namun aku tidak sekuat Iskandar80 untuk berbuat demikian..bukan kerana takut tapi masih banyak hal yang aku kena pertimbangkan sebelum aku berbuat demikian..sebenarnya entry ini sepatutnya publish sejak pagi tadi tapi notebook aku ne selalu hang....sebentar tadi myLover msg dia kata..la ne dia kat Padang besar..sempat tanya saiz baju..nak beli baju untuk aku katanya..kekadang aku confiuse dgn dia..aku tak tahu nak buat mcmana huhu.....

No comments: