Thursday 14 August 2008

Choice...(Update)

Morning bro...pagi ne hujan lebat....so sangat sejuk huhu..kan best kalau dia ada di sisi untuk menghangatkan badan ini....ermm aku paksa nizam bangun awal pagi ne..tak lah sampai jadi ganguan seksual(motif nak buat ganguan seksual?),plan pagi ne nak gerak awal coz nizam ada test kena buat..untuk 10 jam...malangnya hujan pulak yg buat spoil..nasib baik hujan berhenti cepat,kalau tak alamat lah hari ne tak pe practical...
Ermm...semalam myLover datang sebentar untuk menghantar buah dokong...wah aku terkejut kerana dokong 2 seakan-akan langsat..aku memang failed pun dalam bab buah-buahan ne huhu...so sempat ler berbual-bual seketika saja nak melepasakn rindu katanya hehhehe..lately ne dia agak sibuk..dengan class...supervisor PHD nya menghadiri kursus..so dia kena replacelah supervisornya masuk class....di tambah lagi penghujung minggu ini merupakan konvoksyen di USM..ramai lah relativesnya datang untuk berkonvo..setakat coretan ini di tulis..aku hanya berjaya menghubunginya sakali sepanjang hari...ini...bahkan lebih sepuluh msg aku sent hanya satu sahaja dia dapat reply....sometime i felt alone and lonely.mungkin dia sibuk sekali menyebabkan kami sukar sekali untuk berkomunikasi..aku di fahamkan ptg ne adiknya dari Jb akan datang...so faham-faham mesti sibuk huhu..apapun this is my choice..nobody cant change it...aku dah komented untuk menyanyangi dia dalam apa pun keadaan..bahkan cuba untuk memahaminya selalu..namun u`olls tahu kan sebagai manusia biasa..saya seringkali serba salah kerana selalu mendesak untuk berjumpa..ya my weaknesses ler 2..dear sorry k...jgn marah....
Ermm sekembali dari tempat practical aku terus masak...lapar ler katakan...Shitt sampah kat kitchen dah berulat..kurang sivik tul..penghuni rumah ne..dah ler aku naik angin dengan tuan rumah ne...asyik2 bawa scandal balik umah...di tambah dengan kes sampah ne..lagi lah aku naik angin..samapi termuntah-muntah ketika membuang sampah 2..sialll....owh ya minggu depan aku akan overtime.....setiap hari...memang penant tapi aku balik awal pun takde gak buat apa2 kan..so baik aku OT lagi best..perancangan masa terdekat nak ambik license keta...minta2 dalam masa practical ne hajat tercapai..ok guys aku nak mandi dulu..see u soon
Best regards
Calvin

No comments: