Tuesday 15 July 2008

Yahoo....

Whassup bro.....hampir seminggu my laptop buat hal...so tak dapat updatekan blog ne selalu apapun pada mereka yang selalu melawat blog ne saya ucapkan terima kasih,untuk pengetahuan semua..masa ne saya sedang menjalani latihan industri di Bayan Lepas Penang selama 16 weeks..bermaksud bulan oktober nanti saya akan siap menjalani latihan ini....untuk kawan-kawan yang turut menjalani latihan seumpama khususnya student UniKL Msi..selamat berIntra..jgn cari scandal k hehhehe...oh ya sedikit mengenai tempat practical saya...cukup bernasib baik coz saya di tempatkan di bahagian penyelidikan dan pembangunan...latihan industri kali ini bukanlah kali pertama bagi saya kerana sebelum ne saya juga pernah melakukan latihan industri ketika belajar di ILP sebelum ini namun budaya kerja dan suasana sangat berbeza..almaklumlah tempat saya menjalani latihan masa ini di punyai oleh syarikat worldwide yang beribu penjabat di Italy..so mereka sangat menekan kan budaya team work dan sebagai nya..oh ya nama tempat practical saya ialah Automotive Lighting Sdn Bhd.
Rasanya pada mereka yang sentiasa mengikuti perkembangan saya..pernah sekali saya begitu stress memikirkan tempat latihan industri ini..dan saya ada post juga dalam blog..ne bagaimana reaksi saya pada ketika itu..syukur Tuhan itu baik huhu God Is Good......dan menyediakan segala keperluan saya huhu..Thanks Jc....
Owh ya mesti ada di antara kalian semua ingin mengetahui sebahagian kisah hidup saya kan heheehe..since lama tak msg dalam friendster dan sebagainya mungkin ada di antara kalian tertanya-tanya status saya masa kini wakakkaka..first of all i would like to make announcement that my weghit is reduce...already hehhehe....ermm status terkini masih complicated heheeh Biarlah Rahsia kata Siti..tapi org istimewa 2 memang dah ada.......tengah ambil PHD masa ne..ermm 2 jer yg saya boleh gitaw semua..sorry dear...jgn marah k hehhehheh clue jer 2 wakakkaka.....ermmm i think cukup sampai disini masa ne nanti saya posting lagi dalam masa terdekat ok...salammmmm

No comments: