Thursday 24 July 2008

Dekat tapi jauh...

Entah mengapa malam ini tiba-tiba punya keinginan untuk menulis..apakah ini di dorong oleh apa yang terjadi dalam hidup saya sehariaan, dalam berberapa waktu ini?ermm sukar untuk di ungkapkan dengan kata-kata namun demikian saya tidak mungkin akan berpaling arah jauh sekali untuk menyerah kalah......hari ini saya masih berusaha untuk menyiapkan tugasan untuk test spect produk perodua...nampaknya sampai minggu depan juga lah keja ne baru akan siap....stress sangat huhu.....dah lah stress tyme balik keja pulak sesak....kereta berbaris....panjang sangat..stuck kat jalan huhu tambah pening lagi......apapun biarlah bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian.....
bercerita sedikit mengenai kisah peribadi..(chewaaaa)ermmm sangat complicated untuk mengonsikannya apa yang mampu saya katakan ialah dekat tapi jauh.....dalam kita menyintai sesorang memerlukan pengorbanan..bukan sahaja dengan tindakan kita tetapi kekadang kita akan bermain dengan perasaan...kalau sebelum ini saya pernah mengalami Long distance relationship....tetapi saat ini...org yang kita sayangi itu sangat dekat dengan kita...namun mengapa Dekat tapi jauh?kita sekali lagi di perhadapkan dengan soalan ini...........come on guys.....tidak berniat untuk menyinggung sesiapa tetapi inilah situasinya.....so berserah je lah...

No comments: