Friday 11 July 2008

Industrial Training....part 2

Hello guys......apa khabar semua?harapan saya agar kalian berada dalam keadaan baik gitew...erm isnin ne saya akan memulakan latihan industri di Bayan lepas..rasa excited juga sebab ini merupakan kali pertama saya mengalami situasi berkerja...harap2 lah semua berjalan dengan baik kanzz....btw rasa sengsara gak menunggu peluang ini...nasib baik last minute dapat juga huhu...2 belum lagi pasal bab cari rumah gitew huhu...malam semalam kita org sesat kat sg dua pasal nak cari rumah lah nasib baik ada hamba Allah 2 sudi untuk menyewakan biliknya yang sangat selesa dengan kadar yang murah..thanks ViviFadly..hehheeh...erm laptop aku lak buat hal...apa lagi aku hantar pe kedai bagi format hehehhe tP terpaksa buang duit lag huhu.........

No comments: