Saturday 21 June 2008

Dream the future...




hai guyz...apa cerita?ada baik kah hehe..hari yang enjoy bagi saya..thanks God...petang tadi berabis Ym dengan Gary.....so masa saya terisi juga lah hehehe thanks gary..you are good friend(kurang-kurangkan perasaan sexy 2 k hehhe) sebenarnya pagi tadi saya mendapat msg dari rakan sekampung yang belajar di Kuala Lumpur..tentang msg percuma Celcom..tapi saya mcm tak percaya jer heheh..last2 kawan saya Mirl(owner Http://Friend.Rindok.blogspot.com)sent msg cuba try lagi..so saya try lah..wahh betul lah dapat sent msg hehehhe thanks guys tapi malangnya hanya bertahan tak sampai sejam rasanya huhu kali pihak celcom detect kot ..apapun kekadang bila kita ada kawan yang setia..yg sentiasa mengambil berat tentang kita..membuatkan hidup ini lebih bererti..betul kan..ermm bulan depan genap dua tahun saya berada di perantauan....berjauhan dengan keluarga dan sebagainya....uolss tahu, saya tak pernah mengimpikan sejauh ini..ya tak sangka pulak boleh masuk University hahah Thanks Jc.you`re awesome God..ya..mengimpikan sesuatu impian bukanlah suatu perkara yang senang...kalau silap langka boleh jadi mcm angan-angan Mat jenin...honestly saya cemburu dengan rakan-rakan saya yang lain,yang telah berjaya dalam hidup mereka..kalau boleh saya sebutkan satu persatu..ada di antara mereka telah menjadi lecture,ada lagi yg menjadi research wow...dan yg agak melucuhkan ada juga yang sudah bergelar bapa..kahwin awal tidak tahan bah ehheh..saya?coming soon..itu yang pasti,so dalam proses kita mengimpihkan impian..please jangan salah memilih...reflect ur minds before making decision...jgn sampai suatu hari nanti anda kan menyesal..God Bless


No comments: