Tuesday 24 June 2008

Minyak oh minYak...

whassup bro...nampak gayanya blog semakin diminati oleh generasi muda..saya melihat ini sebagai satu medium untuk mengexpresskan pandangan dan perasaan anak muda masa kini dan semestinya satu perkembangan yang sihat....untuk semua yang melawat blog saya,saya ucapkan terima kasih,sesungguhnya blog ini merupakan satu cara saya untuk menyampaikan pandangan dan juga secara peribadi sebagai web rasmi saya ahazaks...untuk blogger2 dalam friendster..saya Njoy membaca blog saudara...ya sepertimana yang di ketahui negara kita masa ini menghadapi masalah kenaikan minyak sekaligus mempangaruhi kenaikan barang dengan mendadak..seperti mana yang lain saya sependapat bahawa rebet tunai yang di sediakan oleh kerajaan tidak dapat membedung inflasi daripada meningkat dan menjejaskan rakyat bawaan terutama rakyat luar bandar.Kerajaan seharusnya mencari alternatif untuk mengelakan rakyat dari menderita di sebabkan kenaikan minyak...bukan sekadar kata-kata tetapi perlu di buktikan melalui tindakan.semoga kenaikan minyak ini berakhir secepat mungkin...

No comments: