Thursday 19 June 2008

aku Statik

Hello guys,rasa nak update pulak blog malam ne...mentang2 esok takde class boleh tidur lewat sikit(walhal,setiap malam asyik dok chat je..menyundal hahhaha)
Minggu ne start satu projek baru hehehhe projek mengempiskan perut hahhhaha..saya tak sangka pulak sekembali dari Tok Senik resort berat badan aku naik 70kg wow...apa ke tidak nya..dekat sana makan memanjang huhu....takpe dalam seminggu dua ne...berat badan ne mainten balik kot minta2 lah baru laku dekat pasaran hehheh....meletops uolss..................
hhahahhahh...ya dalam minggu ne berbagai peristiwa yang terjadi dalam kehidupan aku sehariaan...nak cerita satu persatu memang susah sikit complicated kata org putih hu...tapi dah biasa lah perkara 2...aku tetap aku..nobody can change...yg aku rasa nak Kureng sikit pasal member satu ne..erm ingat boleh jadi couple ker(owhs buka pekung di dada kerr????)tapi dia tak nak so nak buat mcmana..kita hormat keputusan dia huhu...tapi apakah itu akan merubah pendirian saya?of coz not...saya tak akan berubah..saya tak akan lari dari kenyataan...secara peribadi pengalaman banyak mengajar saya untuk hidup dalam realiti ini.......saya rasa terkilan gak ngan sikap berberapa org yang saya anggap sebagai sahabat...seriously saya suka membantu..masalahnya apabila org tidak mengenang budi kita...perpatah mengatakan hutan emas boleh di bayar hutang budi di bawa mati..apa salahnya untuk menghantar msg bertanya khabar sekali sekala ke..ne langsung takde..siapa yang tak terasa ...mcm kita di pencilkan..seakan-akan kita dilupakan(memang pun dilupakan)..so what?entah biar suatu hari nanti mereka dapat berubah..teman untuk bergelak ketawa senang untuk di cari tapi teman yang sanggup menghadapi suka dan duka bersama sukar yntuk di cari..fikir-fikirkan....

No comments: