Friday 13 June 2008

Aku & ShortSem

Hello guys..sebenarnya saya malas na updatekan blog ne ..banyak sangat kerja nak update huhu...tinggal berberapa minggu lagi short sem akan berakhir..dalam minggu2 terakhir ne berlambak tugasan kena buat..pening kepala den nak fikir satu-satu..o ya result last sem dah keluar..Thanks JC walaupun target tak kesampaian namun keputusan kali ini sangat memberangsangkan....tak lah seteruk masa sem dua dahulu..pengalaman mendapat result CGP 1.06,merupakan titik tolak untuk saya bangkit semula dari kegagalan dan memperbaiki diri bagi mencapai keputusan yang lebih baik......ya tiada pilihan selain terus berjuang dan melakukan yang terbaik ..supaya tidak menyesal di kemudian hari..
Short sem kali ini saya mengambil dua subjek iaitu technical Math 2 dan mandarin....susah dowh rasa nak pecah je kepala den nak study dua subjek ne..Math kena hafal rumus..mandarin kena hafal perkataan..haram jadah nak hafal satu2 benda ne ...tak tahu ler result kali ne..minta2 sangkut hehheh........masa ne juga den risau pasal nak masuk INTRA sem depan..so far belum dapat tempat practical dah berlambak permohonan den hantar namun satu pun belum terbalas..takpe mungkin dalam seminggu dua ne dapat lah kot..harap2 hehehhe......
Scandal?
Heheh..bab yang paling saya suka hahhahah...menade scandal..kawan adalah ehhehhe baru-baru ne ada member dalam fs....sebenarnya dah lama add pun tapi baru dalam berberapa waktu ne mcm rasa rapat lak hehhehe biasa ler bersms selalu 2 kan...tP saya tak pasti apa dia seperti saya atau sebaliknya...(for those yg mengikuti blog saya dr awal..mungkin korunk akan tahu makud saya hehheh)ya minta2 ehheheh......dalam posting saya sebelum ne saya ada menyebut sesorang teman dari singapore...baru-baru ne den tersentap ngan atitiude nya..emo sgt huhu...tapi dia best dowh hahhaha...masa ne dia dah pe melancong kat jakarta ..siap pesan nak minta beli G string ahazaks hahahha gurau jelah jgn ambil serius k...
Klah guys setakat disni untuk kali ne....Love ur all

No comments: