Thursday 25 March 2010

teda apa2 buang Busan

Salam,telaan aku benar sekali,hari semalam selepas one of Bitch Finance call aku(yg aku maki kat telefon tue)giliran ketua section lak yg cuba meredahkan kemarahan aku ngan depa,aku kenal benar dengan ketua section ne,Mr Syed,orgnya antara yg tercendo kat kampus aku cuma nampak serius jew cuma hati baek,opss sebelum tue lepas kena call malam semalam tue aku terus forward email kat Pn.Norliza aku cakap tak puas hati ngan new system tue,pn Norliza lantas call pagi tue,dan menerangkan keadaan sebenarnya,aku still tak puah hati,nak tak nak Mr Syed tue yg bagi penerangan panjang lebar....penghujungnya aku hanya kena bayar RM 1808,less than before,aduii still kena bayar gak,apalah nasib agak malang sedikit cuma itulah penyelasian yg terbaek antar aku dan engkau....opss aku dengan finance lah(taknak berkeras sangat dengan Mr Syed kang benda lain yg jadi)hehhe so selesai satu masalah aku kena buat installment 9 bulan kekdahnya @ RM 250 sebulan....satu hal lagi kanz...cuma pendekatan aku yg jenis nak situasi menang2....dari dulu sekarang dan selama-lamanya(matilah mcm tagline UMNO lak hahah)
ganas tak ultraman ne?(angan2 nak jd penyelamat manusia hehhe)
Well nak di jadikan cerita,weolls dah berpindah ke new hostel(ada aku masukan dalam entry sebelum ne)makin lama makin ramai yg dok ngan weolls setakat ne dah 10 org yg tinggal sekali,nak kata tak muat lagi rumah ne bukan lak bidang kuasa aku,thats fine itu bidang kuasa Human Resources cuma yg aku tak tak depa ne nama jew keja line hospitality tP jgn harap nak jaga kebersihan,siapalah yg tak hangin kalau bakul sampah tue sampai 2-3 hari baru kena buang,isk honestly aku memang hangin ngan bebudak ne,tP nak buat mcmana power aku tak sekuat Ultraman,tak seganas Blangkas dal street fighter tue,kalau aku mcm watak2 ne dah lama aku balun satu persatu....takpa buat masa ne bagi change mana tahu esok lusa tulat mereka berubah kanz....minta2lah ne bukan Blangkas tP tengok muka dier pun kira ganas jugalah hehe

Ermm surat cuti dah hantar pagi tadi ntah mcmanalah surat permohonan tue minta2 Ms Chua dapat luluskan bukan apa Ms Chua tue pun kekadang stubborn gak...so segala keputusannya dalam seminggu ne...Tuhan minta2 lulus hehe...sebenarnya kau tengah tahan lapr ne...takpe guys nak pe dinner jap ada sesiapa yg nak ikut tak?heheh ok Bye...





No comments: