Wednesday 14 October 2009

Nota pendek...

Whassup...entri ntah keberapa untuk bulan ne aku sendiri tak tahu....ntah lately ne walau internet connection aku di tahap yg terbaik aku malas lak nak mengupdatekan blog ini.....dua minggu kebelakangan ini ada berberapa perkara yg berlaku...Highlight yg Tv3 tak masukan dalam buletin utama hehheheh

!)09~11 Oct 2009= Majlis Konvokesyen UniKL...80% my classmate and my batch graduate ontime 20% termasuk aku dan sebahagian tahun hadapan...Tahniah untuk mereka....i never forget our Friendship....Friendship....ibarat kata pepatah jauh di mata dekat di hati....

2)Spoil....kisah rumah tangga anak2 ikan,aku dah kali2 cakap aku tak pernah jadi spy ko....tak nak percaya kan,nampak sangat ko ne rusa masuk kampun,yelah dari Malaysia Barat@ east malaysia....aku juga yg kena tempias,bikin panas kan...aku nak sibuk pasal korunk buat apa?Takde untungnya asal nak three some ngan aku ker?Mcm sial jew...sampai 1 tahap tue...ada dier patut minta new Bf(katanya)delete aku dari friend list Fb....isk sampai ke situ budak ne(budak becoz memang budak lagi)ibarat baru lahir semalam....tapi dah ngada2...ko...setinggi mana ilmu ko yg ada tidak akan membuatkan org respect ngan ko kalau ilmu ada tP otak takde...sama juga...empty inside...malas nak sebut nama budak ne....well apapun aku tak pernah anggap ko ne sampah...ada masa ko akan sedar....tinggi mana langit luas man bumi yg ko berpijak....This Is Kuala Lumpur occay....so buka pemikiran tue sikit jgn cepat melenting bila kita tegur....malas nak fikir....fuck you...
Dah tak nak fikir pasal dier lagi.....opss berita gumbira....setelah bertungkus lumus berat badan aku dah turun 5 kg...now dah 58kg,nak turun lagiiiiii sampai 55kg....

No comments: