Saturday 17 October 2009

Happy Deepavali


Happy Deepavali to all Malaysian...
Whassup bro,bersua kembali nah kan ada masa gak nak update blog ne,walau akhir2 ini memang giler sikit asyik2 main facebook...ntah apa yg best sangat dalam tue,tP 4me memang ada perbezaan dengan laman sosial yg lain,cakaplah apa lama sosial,pasti aku dah pernah try...bermula dgn friendster,Ekawan,Myspace,Tagged,LifesoUt,G4m dan sebagainya tP semua tak sama dengan Facebook...mcm nelah masing2 ada pandangan hehheh...
some of picture taken during Deepavali Nite 2008~With Mrs Jaya.

Owh well today is Deepavali day..aiyooo venakam...(nasib baek Datuk Samy Velu x jemput aku pe open house dier hehheh)teringat lak masa practical last year menyambut Deepavali dengan member2 kat ALMA...really missing that time...aku masih ingat,manager aku yg beria-ria sangat nak jemput aku pe Deepavali nite tue,yelah my 1st tyme celebrated 2gather mesti rasa excited kan in da end aku juga yg teruk kena belasah...bukan kena pukul tP kena belasah dengan Jack & Daniel huhuh....


My Jack & Daniel.....opsss haus lak hehehhe

Tak cukup dengan Jd beralih lak dengan Black Label...mampus havennn sangat sampai tak larat nak menari lagi...yelah sebagai tetamu jemputan@ siap kena sponsor lagi kena raya sama2 gak so tergedik2 kat stage tyme tu menari mengikut rentak irama Bolloywood....nasib baek Sharukan takde kalau ada confirm dier akan berguru ngan aku hahhahah....tp semua tue dah lalu...apapun for those yg menyambut Deepavali selamat menyambut yerrr kuih maruku tue kalau ada jgn lupa nak beri lak heehhe wat pahala sikit....

Klah guys nak ut dahulu.....sayang semua....

No comments: