Monday 13 July 2009

New Journey

salam uolss,setelah sekian lama tidak mengemaskinikan blog ini,sampai juga tangan ini gatal untuk menulis sesuatu,yelah hampir sebulan setengah aku langsung tidak menulis apa-apa dalam ruangan ini,secara peribadi sebulan yg lalu aku begitu sibuk dengan aktiviti sehariaan lagipun aku belum punya broadband disini apapun bukan kerana ketiadaan modal untuk di kongsikan jauh sekali malas hehheeh...
Well kehidupan aku di KL baru bermula,kurang dari dua bulan rasanya,kalau ikutkan hati memang terasa rindu dengan situasi campus lagi-lagi tyme makan dan sebagainy,nak borak?Lagi terasa sangat kalau kat Kampus confirm keliling pinggang scandals ahakas...nolah just friends kan...apapun kehidupan ini mesti diteruskan..kata org putih life must go on..
ermm semalam merupakan hari pendaftaran bagi pelajar baru universiti Kuala Lumpur,tahniah semoga berjaya dalam pelajaran kekdahnya ...aku yg masih sangkut satu paper ne tak taw nak kata apa huhuhuh....
Klah guys setakat disni untuk kali ini,blog ini tidak akan terupdate buat sementaara....Love u all

No comments: