Sunday 24 May 2009

My life story

Sunset view from Unikl(casa Zaragoza)
Salam uolls...semoga semua dalam keadaan sihat dan ceria hendaknya...untuk para sukarelawan sukan staf University Kuala Lumpur tue..i`m njoy with you guys...sporting gilerr..cayalah uolls...terutama my friends dalam IT team...Shida,Farhah(teringat lagu farhana lak hehhehe)Ina,Yanti(bkn krisdiyanti erkss)and my partner...Amar(whopss jgn fikir yg bukan2x erkss)Anyway sepanjang 5 hari kejohanan + seminggu terlebih awal aku berada di kampus banyak pengalaman yg berharga di perolehi..cuma aku memang kagum dengan semangat uolls,bukan itu sahaja aku juga kagum giler dengan kegigihan Kak Zuraidah...Kak kalau ada lagi events jgn lupa roger aku erkss....

Well dalam seminggu dua ne,selepas menghabiskan perperiksaan tidak banyak aktiviti yg dapat dilakukan..ntah bulan ne mood nak berjoli takde lak...sepatutnya joli habis-habisan coz dah tamat belajar ne tak ada mood lak...ndak ku tahu apa sebabnya...cuma 12hb dahulu aku menghadiri interview kat Trades Hotel...ntah mcmana aku dapat interview tue mungkin rezeki kowt tapi sampai hari ne aku belum dapat panggilan...myb masa interview tue aku tak confident kowt...takpe...mungkin ada hikmah di sebalik itu semua...ya ampun rindu gilerr aku dengan member2x kamcing aku kat Msi ne...walau belum sampai sebulan berjauhan dari mereka aku rasa mm dah setahun lak...sigh!!!...tapi apakah mereka juga merasakan apa yg aku rasa?God Knows...apapun selama hampir 3 tahun berada di UniKL(Kulim)banyak ragam manusia y aku dah jumpa...kalau nak explain satu persatu for sura sampai esok pagi pun tak akan habis...so untuk memendekan cerita..lupakan sahaja niat nak bercerita tue...yg pasti setiap kenangan manis dan indah itu akan diabadikan...dan kenangan pahit akan di jadikan pengajaran kekdahnya....nasib baek ada hakim dan wellamb yg datang awal ke kampus menamani aku yg keseorangan thanks guys...ur all so sweet,keep our friendship till end...

Ntah tetiba aku teringat dengan my favorite friend,muhammad fathulla,yg kat Miri tue..guys really miss you...seingat aku,aku mula mengenali dia tahun lalu,diawal perkenalan aku dengan dia hanya sekadar hai-hai bye-bye sahaja..ntah mcmana aku boleh terClosed dengan dia lak...seorang yg ku anggap sebagai adik...ermm rasa funny juga bila bersama dengan dia...apapun harap dia menghargai masa-masa gembira dan sukar sepanjang dia mengenali aku secara peribadi...

Opss.....dia datang...siapa tue.aku pun tak taw..choii scandal sendiri pun tak ingat kanz,ntah berberapa hari yg berlalu si Dia kembali dengan msgnya...sebenarnya aku sendiri tak nak fikir sangat pasal dia...setelah aku mengalami pengalaman getir bersama dia,ntah dia ada masalah kowt..aku sendiri pun susah untuk menjelaskan keadaan dia yg pasti aku tidak akan kembali bersama dengan dia...aku dah penat untuk memikirkan hal itu...biarlah hampir 10 tahun aku hidup di sebalik tirai hitam berlalu dalam hidup aku...bukan bererti double standard tetapi aku dah jenuh dengan permainan ini...thanks God sebab Kau sentiasa ada di hidup ku....

No comments: