Wednesday 4 March 2009

Pneumatic Class itenship...

Salam uolls...apa citer?Uolls psT tahu kan (for those yg mengikuti entry aku sebelum ne)masa ne tengah cuti mid term...kawan-kawan yg laen semua dah balik kampung kekdahnya..nasib baek aku takde license pilot kalau ada dah lama aku minta belikan kapal terbang dengan bapa aku..tapi non ado..license keta pun tak mampu nak buat e kan nak ambik pilot license..kwang3x

Ikutkan hati nak saja balik KL untuk menjenguk para scandal kekdahnya tapi kerana masalah kewangan niat tue terpaksa di lupakan sahaja lagi pun aku dah tawar hati dengannya...propa sangat uolls..mungkin tunggu masa sahaja nak brake dengan dier...aku tahan huhuhuh..dengan propannya.dah ler mcm tue...x memahami lagi...dah x nak cakap banyak pasal tue....

Owh memandangkan aku tak pe kemana-mana...aku gunakan masa yg ada ne untuk class itenship pneumatic..syukur kerana aku mula faham working operation di tambah dengan kebaikan mr.Fathul..my lecture tue..sekali tengok kecut uolls badan xxL..gaytuee tapi dier memang baek...so jgn lah kita bersikap menghakimi dari luaran..yg chantek itu tak semestinya yg terbaik nyoiii...lu fikir lah sendiri naaa...

Entry lalu..aku ada sebut pasal my x Lover...yer..hampir 3 bulan kami clash dengan cara yg baek....namun aku kekadang x faham dengannya..ada sekali tue..dier kata kat aku bagi dier tiada yg berubah...dan sehingga masa ne dier masih seperti dahulu sentiasa menghubungi aku walau tak kerap tP dalam seminggu...maka timbul rasa penyesalan di kotak hatiku..apakah aku mungkin kembali bersama dengan dier?Only God knows...

Ntah mungkin aku stress kali sampai ulcer menyerang aku...aiyooo sengsara beb...huhu jgn maen2 dengan ulcer neee..banyakkan makan vitamin B katanya...nasib baek ulcer aku dah bertanbah baek....Thanks God...olls suka tak lagu sixsthsense...yg bertajuk Tanpa?Aku memang suka lagu ne...ntah mcm ada kena mengena lak dengan hidup aku nyoi...



opss Bakso?Siapa suka or pernah makan Bakso?Petang semalam aku berkesempatan dengan Bro Lorence dan Arthur pergi menikmati Bakso di tmn senangin..kawasan perumahan org-org TKI @ perkerja kilang Indonesia...dengan di temani oleh berberapa kenalan segereja..kami dapat menikmati Bakso iteww..dah lama nyoii rasa mcm nak mengidam pulak hahahaha...malangnya aku x sempat mengambil pic Bakso tue..tp jgn risau naa aku gigihkan diri untuk mencari dalam google..itu dier hehhehe

Sedap Bakso ne....so uolls kalau ada kesemptan cuba erkss jgn tak cuba naaa....klah guyz mata ne dah kuyuh dah....rasa nak beradu jew..ada sesiapa yg nak teman kan ker?opss acah jew...k selamat

No comments: