Wednesday 25 March 2009

Life Journey...

Hidup ini umpama roda,kita tidak semestinya sentiasa berada di kedudukan teratas dan sebaliknya,ada masanya kita akan berada di kedudukan terbawa,apapun inilah realiti kehidupan,yang harus kita terima,persoalannya sama ada kita dapat menerima kenyataan ini atau tidak...dan jawabanya ada di kota hati uolls masing-masing.
Well minggu ne agak memboringkan sedikit dari minggu sebelumnya..dah lah banyak assignment di tambah lagi dengan masalah peribadi gaytue...masalah apa biaq aku jew yang tahu tP semestinya bersangkut paut dengan masa depan....masa depan yg cemerlang gemilang dan terbilang choiiii..sengaja mengambil tagline Pak Lah..i am serious about it...still thinking what i will be for next 5 years.
Entry lepas aku ada mention about someone ..yg kat KL tue..ntah lately dier tak msg aku langsung..aku tertanya-tanya juga mungkin dier terlalu sibuk atau bagaimana hanya dier yg ada jawabanya...mcm feel bored juga kan apabila sesoarang yg selalu msg and call kita tetiba menghilang mcm tue jew...ntah ini juga ada lah one of life part kowt...redha jew lah....hari ne juga my scandal ahaks...yg kat KL tetiba msg biasanya dier ne kalau nak msg bernilai rm 10..satu msg,maksud aku selepas di top up baru nak msg..tetapi kali ne lain lak..lantak ko lah labu..malas ku ingau choiii...
Ermm...kes terbaru salah seorang dari kawan aku..nak berhenti study kekdahnya...ne lah kes membazir dah di tahun akhir tak nak habiskan study lak...baru jew semalam pegawai Mara dari KL turun kat kampus bg semangat sesiapa yg dapat 3.5 and above loan convert tue biasiswa dier lak nak berhenti...ntah dah kaya kowt..takpe biar si luncai dengan labu-labunya huhu...
Weekend ne Msi sekali lagi akan menganjurkan Open Day,kalau last year buat dengan satu badan NGO ntah tahun ne nak buat dengan siapa lagi aku tak taw...cerita pasal Open Day ne..kalau last year aku ambik part sebagai Tour Guide..yg tak bestnya kena layan karena budak2 kecil uolls rasa nak bagi jew pelempang kat depa nasib baek aku masih tergolong dalam golongan org-org baek...



sedang menikmati...ahaks..


Sebelum ne aku ada mention dengan uols pasal my best friend kan..ala yg budak johor yg rapat ngan aku tue......kali ne aku berkesempatan muatkan picnya kat sini..hahha sesiapa yg nak contact numbernya Boleh blah hahahhahha....opss hari ne juga ada Blood Donation kat kampus seperti kebiasaan..aku dengan relanya memberikan kerjasama bukan yg pertama kali erkss.tapi yg ke 8 kali...so kira kalau aku nak dapatkan rawatan kat Hospital Kerajaan ne ada keistimewaan gaytuee.uolls yg belum pernah menderma darah..bila lagi kan....dan yg membuatkan aku happy..ialah berat badan aku dah turun...kalau sebelum ne 66kg la ne dah 61 kg kekdahnya.....nak tahu rahsianya?Tanya aku hahhahahha

my best friend hakim@ ellm00

Wahh jadual exam dah keluar.mampos lah x study pun huhuhuh bz ngan fyp adalah..ne pun tengah stress..dah aku nak mandi dulu...salam sayang semua...Muahkss





No comments: