Sunday 8 March 2009

Bicara sang Propa...

Salam...uolls apa khabar?Sihat ker?Minta-mintalah semua dalam keadaan sihat yer..dah lah masa ne ujan jew kanz...msT saudara-mara sang penyakit tue datang menjenguk...jadi adalah yg demam,selesma dan sebagainya..so uolls semua jaga diri naa...
Tak sedar cuti mid term sampai ke penghujung..nasib baek esok tue cuti umum kalau tak confirm haru-biru lah hostel ne kembali kekdahnya...abang-abang hensem akan balik,hadek-hadek hingusan akan balik dan sebagainya maka meriah lah semula campus ne hehheheheh..(apa yg aku mengarut ne....aku pun tataw)
Sebelum kita nak kupas entry kali ne..nak cakap sikit pasal demonstrasi semalam...well aku cukup sedih nampak perkembangan semasa uolls...ntah bila Malaysia ne aman kembali...they`olls ne suka sangat demonstrasi..sikit-sikit demonstrasi..tak nak cakap lah siapa yg suka sangat demonstrasi ne...seingat akulah demonstrasi ne dah start sejak pasca kemerdekaan dahulu t...kalau dulu2 confirm abang polis FRU takde kanz..kalaulah polis FRU ada masa tue mst peristiwa 16 mei tak menjadi..cian yg terlibat dalam peristiwa berdarah tue kanz....nak salahkan siapa?Lu fikirlah sendiri...Berkenaan dengan demonstrasi versi moden ne...ala..seingat aku iya start tahun 1998..masa DSAI di pecat dari TPM..maka lahirlah PKR katanya..dan trend tue semakin menjadi-jadi sejak akhir-akhir ne..apakah rakyat Malaysia juga ingin menjadi Hero demonstrasi seperti mana di negara lain?Apa ada kebaikannya?Saya tak nampak satu pun kebaikan dari demonstrasi ne...so fikir-fikirkan lah yer...
Well nak cerita yg panas erkss?Ibarat pisang goreng yg besarnya mcm ibu jari jew tue?Bercakap mengenai scandal,kita tidak akan lari dari topic ini kanz?Seingat aku scandal pertama aku ialah penari kebudayaan sabah..class gaytuee...masa tue masih merangka mencari identiti sebenar....dan sebenarnya aku tidak pernah mengimpikan kehidupan seperti ini kekdahnya..tapi nak buat mcmana kanz..dah nasib pak belalang...but i`ll never give up dalam my life gaytuee..
Sebenarnya aku baru jumpa dengan sesorang tadi..biaq aku namakan dier DD,dier ne masih study katanya dalam Business Management kat Uitm Merbok..cuma tinggal kat Kulim jew...aku kenal dier pun thru IRC..so dengan gigihnya aku pun mencemar duli untuk bertemu dengannya di sebuah restoran berdekatan dengan campus aku..orgnya tinggi..cuma mukanya ...boleh lah kang aku cakap mcm longkang pecah x best juga kanz..then cerita kami berkisar mengenai kehidupan PLU kekdahnya..yg aku tak tahan budak ne bangga sangat dengan scandal-scandalnya..kalau di ikutkan cerita dengan keterampilannya tak lah sepadan..hahhahaha..what the helll...hadek-hadek sangat kanz...nokss kehidupan aku masa lalu lagi happening erkss...jadi money boi?Siapa yg takpernah...acap kali naak keluar tue Toyota camry menungu kat depan Gate tu huh?Kalau setakt dwit rm 300 org tue bagi baik tak payah gthu lah erkss....memalukan jew....well bukan rasa jealous pun dengan budak ne..tapi perlu ker nak bagi tahu ini dan itu kat org laen?Baek tak payah kanz....ok tinggalkan cerita tue erkss....
Ermmm..ntah dalam semenjak dua menjak ne hubungan aku dengan my couple rasa suam jew..atau mungkin saja aku yg tidak memahaminya?Seperti mana yg aku katakan dalam entry sebelum ne..hubungan kami menuju kepada kehancuran...sebenarnya aku menyesal dengan ini semua mungkin aku terburu-buru membuat keputusan tempoh hari...apapun..biar masa yg menentukan semua....yg penting bukan aku yg buat hal....
Ok lah guys...nak rehat jap....esok ada camping lak.....so jumpa esok dalam entry seterusnya

No comments: