Sunday 11 January 2009

Sunday...

Adess..hari ne aku bangun lewat lagi...dah mampir jam 12.00 baru aku terjaga dari lena chewaa..sebenarnya aku sengaja untuk bangun lewat..aku tak ada pelan nak kemana-mana hujung minggu ne..aku just dok kat bilik jew lah..melayan karenah2 roomate yang comel2 belaka ..yelah dah setengah tahun tak jumpa dengan mereka so i have a reason why i have to stick at room...btw..hari ne dah masuk hari yg ke11 dalam tahun 2009 kanz?Uolls..so gimana ada perubahan positif tak?yelah mana tahu kanz..naik pangkat ker..dapat Gf baru ker..dapat Bf baru ker...ermm aku..i`m nothing..seperti dahulu....cuma mempunyai harapan baru ala-ala mcm taglina parti Keadilan Nasinol gituee...Harapan baru untuk Malaysia..chewaa..uolls aku masih menrauh harapan dengan budak tue ok...aku harap dier menunggu aku seadanya...who knows we will be turn a couple kanz...apa yg pasti aku sangat menyayanginya...itu yg pasti yang tak pasti who knows hehehhe...ok tinggalkan cerita tue occay...
picure taken at Mid Valley...

Sempat mengisi perut sebelum ke Laqueen

Na satu budak ne..anak didik aku gak...seingat aku pertengahan 2007 aku mengenalinya..memang jambu uolls..darah jawa nya itu kental sangat..dier budak Mersing...ntah sejak kebelakangan ne..dier manja sangat uolls..wahh..Tuhan jauhkan aku dari godaan....uolls siapa pegang ini dan itu lagi..kalau aku geram aku nak jew terkam huhuh..ada dier kata nak Fuck aku?Cam sial jew kanz..dier dah aku anggap sebagai adik...lagipun baya adik aku aku...coii betul hehhe..tapi dalam diam aku bersyukur kerana segala nasihat dan pedoman aku sebelum ne mereka turuti dan berjaya juga


Jangan jealous...tue Mr Fizul..my friends hehhe

Tapi ada gak anak didik yh haram jadah..siap panggil aku babi lagi wehh..ingat ko chantekk ker?nak buat mcm tue ermm kekadang mulut aku ne bisa gak oiii..kang sem ne ko jatuh pointer chewaa..mcm cherita dalam tayangan filem melayu lama lak ahazaks....aku tak kisah nokss kalau uolls nak buat mcm tue..apa yang pasti aku berbuat baik ngan semua org occay...dah aku tak nak merapuh bagai kat sini..adios...opss aku ada sertakan berberapa keping pic semasa percutian baru-baru ne..uolls enjoy ok
me with ryo..budak Indonesia ya pak...



No comments: