Monday 26 January 2009

Frust Menonggeng :P

Cam na nak tengok kalau awan mcm ne?

Alahai ingatkan dapat tengok fenomena matahari gerhana tadi,tapi malangnya awan hitam menutupi sang matahari kat cnie(Kulim)frust sangat huhuh..apa taknya dari semalam aku excited nak tengok fenomena ne,seingat aku last aku dapat tengok fenomena ne 15 tahun yang lalu,tue pun ingat-ingat lupa,yg melucukan peristiwa tue aku kat kampung,so uolls faham-fahamlah,kat kampung tue masih ramai yang belum beragama atau..beragama pagan,so menurut mereka kalau kejadiaan mcm tue,bermakna sang Naga sedang menelan Matahari,dan mereka perlu melakukan sesuatu agar Matahari tidak di telan oleh sang Naga tersebut,maka adalah di antara mereka membunyikan gong sebagai tanda menghalau,sang Naga iteww,lucu kan?Wal hal masa tue media electronic dah inform awal2 pasal gerhana tue...bila di ingatkan kembali rasa nak tergelak jew,my grandmother merupakan salah seorang yang percaya sangat dengan benda tue....owh berbalik pada cerita tadi,actually dari jam 16:00 aku dah terhegeh-hegeh tengok keadaan di luar sana,sampai tengok lagi pancaran matahari tue,tapi mulanya mcm biasa jew,takde apa2 yang berubah pun,sehinggah ler jam 17:00 tadi barulah matahari tue di tutupi oleh awan,so aku sendiri tak tahu sama ada fenomena gerhana tue menjadi ker tak..pity to me..tapi kawan2 blah KL,Selangor dan JB kata,kat citu nampak sangat fenomena tue...tak pe lupakan hal tue huhuhuhuh...ne pic kedua yang aku ambik tadi huhuhu

Owh lately aku rajin sangat download citer dalam internet,bukan mentenet erkss..kang bro mentenet dalam G4m Tue mengamuk lak hahahha,setakat petang ne dah sampai dozen citer yang aku download,syukur dalam waktu cuti yang ,memborinkan ne ada juga keja yang dibuat..uolls yang suka nak download jom liwati opss buka site ne..www.syok.org..kat sana banyak citer best,even though prison brake season 4 pun ada...well petang2 ne kalau tak ada keja mcm malas gak kanz...apa lagi aku layan citer sotong...sutun...funny giler nokss,sure uols dah tengok citer ne kanz...so tak payah nak hurai bagai,apapun aku njoy tengok citer ne....kasihan adik tue,tapi uolls honestly aku dah jumpa empunya citer tue occay..citer tue memang citer sebenar,menurut empunya cerita tue,banyak yang dier sharingkan kat produksi tue,di tapis atau tak di lakonkan kembali,uolls kalau ikut cehrita sebenar,cerita tue lebih menyedihkan,apapun ada satu hal yang aku suka sangat dalam tue,"setiap ciptaanNya adalah sempurna"tue lah kata-kata cikgu Intan kat Adik kanz..so fikir-fikirkan ler erksss..well nak sambut tengok citer balik heheh..layanzzzzzzzzzzz..

No comments: