Friday 17 October 2008

sedar..........

"As you lover,i need to know"aku terkedu seketika..itulah kali pertama dier membahaskan dirinya sebagai lover...aku serba salah dibuatnya..selama ini aku sering beranggapan negatif tentang dirinya..yelah sebagai manusia biasa katakan..tak lepas dari berfikiran sebegitu...biar aku kongsikan bagaimana aku mengenali dier dalam hidup aku.............................................
Seingat aku..last aku bergelar milik sesorang ialah tahun lepas...dan yang peliknya...asyik2 long distance relitionship....my first X..asal sarawak....second X pun asal sarawak..(Taste org sarawak ker?)X ketiga org Kl....yelah aku kan dok kat Kulim jew..so consider long distance relationship juga lerkan huhu..so yang satu ne..kenal melalui laman sembang..masa tue aku tengah..cari rumah sewa di penang..untuk persediaan practical nanti...laman sembang tue tak payah ler aku katakan kat sini..uolls pasti tahu kan...so aku tetiba kena Pm dengan one chatters tue...dan aku tak tahu pun dier ne senegeri dengan aku.....so dier berjanji untuk menolong untuk mencari rumah sewa katanya....so sampai disitu sahaja...dan kami ada bertukar contact number...seriously masa tue aku memang nak cari rumah sewa dan takde niat pun untuk menyundal ker or one night stand...after berberapa hari..dier call aku..and baru aku tahu dier ne asal sabah gak..cuma di selatan sabah katakan..aku lak di pantai barat...honestly masa tue kami hanya bergelar sebagai sahabat..dan tak ada langsung plan to be couple...
13 july mungkin menjadi sejarah dalam hidup aku..apabila pertama kali berjumpa dengan dier....Dier mengambil aku di jetty....dan menghantar aku ke apartmen sewaan aku kat Bukit jambul....dan start di sana we each other declare to be couple...thats it.
Dier masih belajar sebenarnya..sedang mengambil PHD..thats why memang bz giler..aku kekadang feed up dengan sikapnya...tetapi dalam berberapa masa yang berlalu ini..aku mula faham dengan situasinya...mungkin aku sahaja yang mementingkan diri sangat sehinggah hampir seringkali mendesak dier...untuk berjumpa...nasib baik kawan-kawan di sekeliling..sering kali menemani aku dalam hidup ini.Tamat..kang aku kena carut lak...

No comments: