Thursday 16 October 2008

Confiused

Morning all....pagi ne aku bangun seperti biasa sekitar jam 07.20..aku letih sangat..biasaler..dalam minggu ne hampir setiap hari aku OT....saja nak mencapai satu target di penghujung tahun ......seksa dowh..next year new semester akan bermula so mesT banyak duit kena guna..so sendiri mo ingat napa aku kena OT.Sebenarnya bukan pasal OT yang aku nak kongsikan ngan uolls semua.....jumaat lalu..Kuten dan Za8 membawa aku untuk mengunjungi kawan mereka di Batu Feringgi..namanya..Amai..ingatkan kami jew bertiga..rupa-rupanya ramai lagi yang ada kat sana..rasa happening gaklah,jumpa mereka kat sana....so kami balik dalam jam 03.00 pagi...dalam perjalanan balik....biasaler kan berborak-borak..katakan dengan za8 dan Kuten....couple without sex..katakan huhuhu...aku rasa terkedu seketika....memikirkan topic yang kami perkatakan itu...aku tak nak ler memanjangkan topic tue dalam blog ne..takut uolls bosan lak nanti kan...tapi ada baiknya juga couple tanpa sex...dan ini mungkin yang aku alami saat ini.
Ya aku lupa untuk mengonsikan hal aku dan dia..kan...so far ok..rasanya aku sudah mula dapat menerima dia sepenuhnya..bahkan mungkin aku lebih memahami dia dari sebelum ini.Baru-baru ini dia memang sibuk gila..untuk menyiapkan jurnal tahunannya.....tapi kami still keep and touch walau tak dapat berjumpa...and memang aku rindu gila dengan dier tapi apakan daya....aku tak nak kerana aku dier gagal dalam mengejar impiannya untuk bergelar Doctor falsafah...so concern jew lah kan....
Semalam aku sempat meluangkan masa untuk membaca coretan perasaan dalam
www.akulelakiitu.wordpress.com sebenarnya kali ketiga aku mengunjungi blognya..dan aku tersentuh dengan ceritanya..mengenai kehidupannya...aku cadangkan kalau uolls ada masa..lawati blog ini...mungkin uolls akan mengerti mengapa aku mengatakan..aku tersentuh....so apa lagi clicklah heheheh....ermm...sebelum ne aku ada cerita pasal perang dingin aku ngan my roommate kan...Thanks God..lepas Raya tempoh hari kami dah berbaik-baik semula..bahkan lebih rapat dari sebelum ini...mungkin inilah rahmat syawal...
Sejujurnya aku masih confiused untuk memilih jalan hidup aku...ya banyak sangat persoalan yang harus aku hadapi...aku bukan tidak boleh membuat keputusan tetapi risikonya terlalu tinggi..perlu ker aku untuk terus berpura-pura atau menerima diri aku seadanya?itu baru satu persoalan yang aku kena selesaikan...apapun aku berharap supaya suatu hari nanti aku akan berubah..bahkan mendapat hidayah baru(saja meminjam kata-kata Abang Zamri-my plant supervisor)Saya percaya setiap insan yang di lahirkan di dunia tidak pernah mengimpihkan kehidupan seperti ini...apapun Tuhan kan mahakuasa dan maha mengetahui..so let it be..Tuhan itu maha penyayang...that`s it.OK bro..aku nak sambung keja ne...

No comments: