Monday 6 October 2008

Catatan perjalanan Part 02

Jemput makan hehhehe

Yessssssss..hari kedua aku berada di Jb...pagi ne bersiap-siap untuk check out awal....lepas tue pe bfast kat bandar Putri kot kalau tak silap..kat sebuah indian Cafe...nasi lemaknya sangat sedap....tak rugi rm 14.00 aku..memang sedap..minta2 suatu hari nanti aku dapat menikmati nasi lemak 2 lagi.
Nasi Lemak special
Selepas bfast..kami bergegas ker Terminal bas Kulai untuk membeli tiket balik KL untuk keesokanya...malangnya tiket bas sudah habis...so kami terus ke stesen KTM lak bertanya benda yang sama tapi habis juga huhu..aku dah naik risau...so lepas tue kami bergegas ke Jb..kerana nak berjumpa dengan kawan dari Singapore...so seperti yang di janjikan kami menunggu di Coffea Bean...tepat jam 11.30 pagi Rizal sampai...dan membawa kami pergi lunch kat Sundanese Food House..wah makan besar rupanya hehhehe....ikan siakap panggang tue sangat sedap...ntah dalam rm 100 ++ juga habis ....takpe thanks k Rizal..hehhehe

Sundanese Food House

Selepas lunch..kami bergegas ke Terminal Bas Larkin...untuk membeli tiket bas..syukur kerana aku dapat membelinya..huhu....Actually hari ne aku akan stay kat umah Wa..tapi rasa segan lak..so aku check inn hotel balik...kat Hoover Hotel..bilik master....satu katil queen size dan satu katil master size...only rm 70.00..lumayan kan hehehe...

Sedap tak hehehe

Malam tue..kami pergi dinner ker restoran Singgah Selalu...la yang masuk dalam program jalan-jalan cari makan tue..makanan sana memang sedap..dan bertentangan dengan Danga bay...kat situ ramai warga Singapore datang cari makan heheeh..kami sempat pe bundel terbesar di JB...bayangkan aku dapat membeli baju 4 helai hanya rm 10.00..lumayan kan hehehe..dan lepas tue balik....tengok jam dah jam 01.00 pagi huhu penattttttt..nak tidor ...

Ikan siakap panggang hehhehe

1 comment:

Anonymous said...

yeah..akhirnya dapat bersua muka.
senang2 turun lah ke jb lagi!