Thursday 7 August 2008

Renung-renungkan

Salam...Thanks God..satu hari lagi berlalu dalam hidup saya...sepertimana yg saya katakan tadi pagi..saya moody pagi tadi..semua ne pasal member 2 ler..bergayut sampai jam 5 pagi dengan Markanya..sampai masa tidur pun tak cukup...btw.hari ne seperti biasa banyak juga lah kerja yang di buat...tapi masa ada space untuk buka friendster and so on....rasa semakin mesra dengan staff kat sana...apalgi dengan keceriaan dan kesportingan mereka membuatkan saya merasa beruntung sekali...owh ya hari ini saya sempat membaca sebahagian nukilan rasa..seorang sahabat lama saya dalam blognya..http:\\darimejastabux.blogspot..mengenai kwan lamanya..saya terpegun seketika..ketika membaca nukilannya..kerana walaupun saya kurang mengenalinya secara peribadi..tetapi melihat kepada nukilannya itu...saya merasakan bahawa manusia ini sering kali melakukan keputusan tanpa berfikir panjang..(Sorry Bro...i didn`t means to judges you..)Saya percaya kita semua selalu di perhadapkan dengan hal ini..kita sering kali melihat perkara keburukan daripada kebaikan.....itulah manusia...yg lemah tapi mengaku sempurna,egois,pentingkan diri sendiri dan sebagainya..mungkin ada yg mengatakan saya takbur tetapi inilah realitinya....yang perlu kita hadapi..selagimana kita bergelar manusia...Keputusan tanpa pertimbangan sewajarnya akan membuatkan kita menyesal di kemudian hari..mungkin hanya itu yang mampu saya katakan pada masa ini..kerana sebagaimana manusia biasa kita tidak mungkin sempurna seratus peratus..in the end..berfikir sebelum bertindak.....
With Love
Carlvin

No comments: