Thursday 7 August 2008

Malam tanpa bicara...

Jam menunjukan 10.20 malam....entah mengapa malam ini penat sekali...tidak seperti malam-malam yang telah berlalu..gigih sekali online..(Ngko gigih sangat ker).....petang tadi saya menerima msg dari org tersayang..katanya dalam perjalanan ke S.Petani untuk menghadiri majlis kenduri perkahwinan kawannya..sentap seketika..napa ler dia buat hal tanpa gthu saya dahulu walhal malam semalam dia call saya..so di kata terlupa(ngko memanjang lupa)so let it be lah..ermm betul2 malam ne sunyi sekali..walau tinggal serumah dengan member2 tidak seorang pun yg benar2 memahami diri saya sendiri..ya mungkin mereka tidak tahu apa yg saya alami,pergolakan dalam hidup saya dan sebagainya...dalam saya menunggu saat-saat untuk beradau(Chewaa beradu ler konon..tilam pun takder...)saya ber YM dengan MaksuTimah....ermm dah lama tak berYm dengannya..adalah topic2 yg kami bicarakan 2..ala2 forum mcm 2 k...soalan peribadi juga di tanya..lebih kurang mcm nelah soalan 2..
Calvin,ko masih suka ker ngan A@@R 2?(motif nak tanya soalan 2?)
Aku menjawab..i never forget him ler...dia jer yg tergedik2 nak clash ngan aku..lebih kurang mcm 2 ler jawaban aku ngan maksutimah......kekadang saya tak faham dengan hidup ne..mungkin kah KARMA yang di percayai oleh sesetangah org itu benar?Sehingga coretan ini di tulis..saya di fahamkan A@@R telah clash ngan budak Tganu Kita 2..sebab mereka clash tak payah ler saya ceritakan disini biar menjadi rahsia ....klah guys..ingat nak updatekan draf malam tanpa bicara ne kat umah tapi masa ne saya free kat office..so boleh lah buat seketika....owh ya..hampir terlupa..jam 1.22 pagi sekali lagi myLover msg..mengatakan dia dah balik kat umah..takut lak dia kalau2 saya merajuk wakakkaka ok have a nice day

No comments: