Wednesday 6 August 2008

Nak...juga....

Sejak akhir-akhir ini,saya semakin kemaruk dengan blog..walaupun lebih setahun blog ini wujud namun saya tidak punya waktu yang cukup untuk mengUpdatekan selalu(mati ler aku kena carut`bz tahap dewa kerr?)dalam berberapa waktu ini saya menilai kembali sejauh mana saya menggunakan blog ini sebagai medium penghubung dengan kawan-kawan juga sebagai tempat untuk mengeluarkan pandangan dan kritikan(chewaa nak mengkritik apa jadah hehhehe)satu hal yang saya sedari ialah blog saya kurang mantap dari segi perisiannya...kekadang rasa cemburu gak bila melihat blog korunk di penuhi dengan pautan2 yang hebat wakakkka...tapi thanks guys coz dalam masa saya merasa cemburu maka di situ lah keluarnya iltizam untuk memastikan blog ini sentiasa HIDUP...semoga dengan ke hadiran blog ini dapat menyemarakan Blogger-blogger di Malaysia....saya akan berusaha untuk memastikan blog ini sentiasa update dengan perkembangan semasa mahupun perkembangan peribadi saya ..wakakaa

No comments: