Thursday 7 August 2008

Lapar....

Alamak..rasa lapar lak di tengah malam.....kehidupan sebagai pelajar ne tidak lari dari kes bersengkang mata sampai ke pagi..walaupun ada class pada keesokannya...tak kisah ler samaada study ker,buat assignment ntah apa jadahnya atau dok merapuh.akan di alami oleh setiap pelajar khususnya di IPT ..2 lah yg dinamakan Campus life..tak lengkaplah masa bersengkang mata tanpa sedikit makanan atau apa omputih kata"Last supper"hehhe..berbalik kepada topic di atas....sebenarnya balik jer dari tempat practical tadi saya makan maggie.alah malas nak masak katakan...lapar 2 lapar gak coz masa lunch saya tak pe....budget nak on diet wakakkak lagipun saja nak lewat pe rest..nak tunggu mat salleh 2 pe rest sekali(motif nak rehat ngan mat salleh?class ke u`olls?)nak sembang ngan mat salleh hehhe..hensem giler siot wakakakak..nak di jadikan cerita..selepas makan maggi..rasa ngantuk lak..biasa ler baru balik dari tempat practical kan...so rehat ler jap....sempat bermsg dengan org tersayang(sendiri mo faham)...rehat punya rehat...jam 10.30 myLover(wah..matilah kena carut)sent msg.."syg kat mana ne?watpe?"lebih kurang mcm 2 ler hehehe saya pun balaslah ler malangnya credit lak tiada..gelabah seketika hehhe...so no option kecuali on laptop..sent msg guna brodband...so settel kat situ..saya suruh dia calling aku gitu hehheh...lepas 2 ler baru terasa nak makan huhu..apalagi pe lah masak..sial punya kuali..panas..kena jari-jemari ku yang halus ne..(halus sangat ker?)makan dengan hot sosej(kang aku kata hot dog,korunk cakap anjing panas)ngan telur dadar hehhe..kenyang walau makan sedikit..ne tengah on relationship ne kena jaga makan minum wakakakka...ermm dalam menunggu mata ne terlelap...sempat juga menghimbau perubahan positif myLover...kalau sebelum ne jarang sekali menunjukan perasaannya terhadap aku(perlu ker?Harus)namun masa ini belainan sekali..saya tahu ler coz saya yg mengalami kan..minta semuanya berjalan dengan baik....ok guyz..good nite huhu

No comments: