Wednesday 20 August 2008

Kinabalu Trip~01.01.2008

Sempat posing sebelum memulakan pendakian
Ne pic kat puncak hehehe


Bergambar di Timpohon Gate..


Hello u`olls..buat apa 2?Hows day?ok kerrr?ermm hari ne pening sekali dah ler roomate ne buat hal..dah 3 hari u`olls,dier tak nak bercakap ngan aku..lantak ler.aku bukannya mati pun kalau tak bercakap dengan dia....kosehhhhhh....biarkan dia dengan dunia dier....


Hari ne kat office asyik nak marah jer...project leader untuk new product 2 betul2 menguji kesabaran aku...habis kami di tuduh kalau barang-barangnya hilang..pig betul org neee...sialll....peeargh...pagi tadi aku sempat menghubungi abang ipar aku kat kampung...ermm banyak ler perkembangan yang di ceritakan.....aku terkejut bila dier katakan ..dia gune celcom broadband masa ne..apa lagi aku trus minta dia emailkan gambar-gambar aku semasa trip mendaki Gunung Kinabalu awal tahun ne...yang x bestnya..tyme 2 aku chubby sangat...aku terkejut gak tengok gambar-gambar yg dier emailkan..apapun masa ne badan aku semakin slim u`olls..on diet kan wakakkaka...ermm u`olls tengok ler gambar-gambar aku ketika mendaki tempoh hari..hehehhe..jgn salah sangka k..now my weight dah turun k.....




Chubby kan hehhehe


Ermm satu lagi berita gembira..anak buah aku selamat melahirkan baby pada 15 august lalu..tahniah BB...dier dapat babyboy hehehhe..ne pic dier..
nick name dier noel
Ne lah baby boy yang aku cakap 2..cute kan u`olls hehhehe...
Ptg tadi aku sempat jumpa sekejap ngan org tersayang huhu..saja nak melepaskan rindu katakan.coz esok aku dah start overtime..sampai 20.15 malam so takut tak ler...jumpa hehhehe..so kami jalan2 kejap jer..then balik hehheheh....klah u`olls..aku dah ngantuk ne..see u next tyme k....sweet dreaming hehhhe

No comments: