Sunday 3 August 2008

Friendship day....







Shallom guys...first of all i would like to say happy friendship day..today worldwide celebrated Friendship day...so lets celebrated it...for those visit my blog thanks again ok...


Ermm pagi ne bangun awal sikit dalam jam 10.00 pagi ingat nak pe church tapi terlajak lak huhu takpe malam nanti kalau tiada aral melintang saya akan pergi...ya hari ini adalah friendship day....seluruh dunia menyambutnya dan tidak terkecuali di malayasia yang kita cintai ini...untuk kawan2 yg di luar sana saya dengan penuh keikhlasan mengucapkan selamat menyambut hari persahabatan..mari kita jadikan dunia ini lebih aman gitu..elakan isu-isu sensitif dan inilah waktunya kita saling dapat menerima antara satu sama lain.....dalam kita menyambut hari friendship ini...ini lah masa kita menghimbau kenangan manis bersama rakan-rakan kita dahulu...baik rakan-rakan kita semasa belajar mahupun rakan-rakan sosial....ya saya akui saya sangat menghargai teman-teman saya..ibarat hidup ini tidak lengkap sekiranya teman tidak ada di sisi....apapun terpulang dengan individu itu sendiri bagaimana menangappi persahabatan bagi mereka...apakah mereka mengerti tentang erti sebenar sahabat atau sebaliknya...perpatah mengatakan kawan bergembira senang di cari tp kawan berduka umpama mencari jarum halus di lautan luas....so fikir-fikirkan...errm teringat lak waktu semalam ketika saya sedang online..tetiba ada seorang mamat ne usha aku lak wakakaak hensem ke aku ...kata nak bersahabat

so aku ON je..thanks Arm..welcome to my life...mungkin kita perlu saling mengenali sebelum membuat sesuatu keputusan...(what are u thinks guy?)jgn fikir yang bukan-bukan sudah k.....

No comments: