Sunday 3 August 2008

catatan hujung minggu...

Ermm tak tak terasa sudah 3 minggu menjalani latihan industri dekat Penang....ermm rutin harian bagun pagi seawal 6.15 bersiap-siap kena masuk office 7.30..balik 5.15 ptg ermm..bosan gak kekadang huhu...hanya masa ne lah rilex ckit..hujung minggu katakan...u`olls mungkin tahu dengan seorang member yg sedang ambik PHD kat Usm 2..ler yg saya ada masukan dalam thread saya sebelum ne...ermm so far kami sedang mengenali antara satu sama lain..pertengahan minggu ne dia ajak pe jogging kat Usm..ermm sempat lah pusing tasik kat Usm 2..erm nak tahu singkatan Usm 2 ker..ne dia..university sayang Menyayang wakakkaka....suatu ketika dahulu University ne pernah di cop sebagai pengeluar utama golongan PLU..lantaklah 2 hak masing2 siapa ko and aku nak judges mereka kan..2 private life ape...ermm dalam masa kami berjogging(walhal jalan kaki jer)dalam taman 2..sempat gak aku melirik mata ngan mereka2 yg berkenaan 2..hensem siot..wakakka...lepas jogging dia bawa aku round kampus dia lak..siap dengan explaination satu2 bangunan dalam kampusnya..ntah berapa banyak sekolah dia sebut dalam kampusnya 2..ermm not bad good place...lepas 2 kami terus balik ke rumah dia kat Gambier heights....tingakat 22 siot...nasib baik ada lift kalau takde tak ke sakit naik tangga 2...dari tingkat 22..aku melihat kehijauan bukit gambir rasa tenang seketika....dia gtahu aku..dua minggu yg lalu kuching2nya buat terjunan bebas dari tingkat 22..matilah jawabnya...rugi ape..seekor kuching parsi dalam RM 380..tapi dia ne jenis yg degil ckit...lantaklah bukan semua aku ler handel pun ngan dia huhu...selepas rehat seketika...aku just duduk kat katil saja nak rehatkan badan gitu...baju dah buka pun..kan penat lepas jogging berpeluh lagi 2 hehheh..ermm ingat nak mandi..jap lagi..check2 bilik air tengah repair...aku tanya ler dalam seminggu 2 ne dia mandi kat mana?Dia kata mandi kat swimpool katanya owh..aku lupa lak dalam kondo 2 ada kolam renang wakakaka.....ermm masa aku duduk kat katil 2...dia tengah duduk kat depan aku..ermm ingat nak peluk jer dia tapi ada gak malu sikit kan.so tunggu dia bagi green light huhu...ermm tak tahan dowh ..aku rembat jer kat dia....ermm nak tulis satu persatu payah gak ..aku terus peluk dia..terasa kehangatan badan...rasa sesuatu bila kita berpelukan dengan org yang kita sayangi huhu di pendekan cerita dalam setengah jam..wakakkkaka..lepas 2 terus pe mandi kat swimmimpool....wah dia pandai berenang...pelbagai gaya dia dia tunjukan aku meluat tengok..akukan budak kampung jer so.setakat pandai berenang 2 oklah..hehheh ermm..lama gak kami mandi dalam kolam renang 2..lepas mandi singgah kejap kat wash room..nak bersihkan apa yang patut...sempat dia tunjukan bilik sauna..lain kali jer lah masuk kat sauna 2 erkss..katanya dengan manja...ermm...takpe....aku ok jer...lepas bersiap-siap sempat berpeluk seketika...ermm confirm lepas ne tak tahu bila lagi akan jumpa kembali..dia kan bz sangat weekend confirm kalau bukan ke Alor setar mesti ke perlis ke..sP ke..lantak dia ler...janji dia sayang kat aku hehhehe...ermm plan awal nak pe makan..dia cadangkan nak pe makan kat Usm..ermm..aku paksa dia makan kat blah umah aku lak..dia ON jer..walau nampak kepenatan sedikit...malangnya sampai kat Bukit jambul..kedai 2 tutup lak..so kena pusing ler pe Relau..tyme makan 2..punya banyak makanan dia order siap dengan sate sekali...lantak ko lah...janji aku makan..(jahatkan aku heheh)ermm lepas makan dia hantar aku balik siap bagi aku duit poket lagi RM 30..erm tak nak ambik ler segan aku di buatnya..saya rasa dia seorang yg baik cuma kekadang dia bz tak tentu pasal..tengah mabik PHD katakan......sehingga thread ne..di tulis dia masih kat Perlis so..no komen dah aku agak..dia memang bz.....

No comments: