Tuesday 29 September 2009

Hati seorg Lelaki...

Hola...akhirnya...aku mendapat off day gak hari ne...jika minggu lalu kerjain terus dalam waktu seminggu,minggu ne aku dapat gak berehat sehariaan...semestinya bermanja-manjaan dengan mattres aku yg empuk ne....bayangkan tidor sehinggakan tak nak bangun ermm merapuh lak kekdahnya,semalam member2aku kembali bertugas selepas seminggu beraya sakan kat kampung halaman nun jauh kat pasir mas kelantan,syukur mereka dalam keadaan baik2 sahaja...coz biasa musim perayaan ini banyak sangat kemalangan yg berlaku,so tak hairanlah bila ada iklan kat Tv,"jangan jadikan lebuhraya sebagai pusara"kena sangat dengan situasi di Malaysia ne,tu ler ada gak baik buruknya kalau jalan raya yg elok ne...tapi bahayanya kalau berlaku kemalangan yg meragut nyawa...tak pasal2 sambut raya dalam suasana yg muram...opss change topic...

Urmmm mcm mana erks nak mengungkapkan hati seorang lelaki?Anyone yg boleh bantu aku?It`s must be complicated to explain right?Mungkin ada yg beranggapan bahawa hati seorang lelaki semestinya keras bak ibarat batu granit ker atau hati lelaki ibarat sekeras batu kelikir?Masing-masing mempunyai pandangan peibadi right?Actually aku sengaja memaparkan topic ini,dalam berberapa minggu ini,sekali aku mengalami suatu keadaan yg sukar...mungkin mereka yg rapat dengan aku tidak perasaan di dalam setiap senyuman bahkan gelak tawa ku terselit suatu keadaan yg sukar,sukar untuk membuat keputusan,mungkin sebelum ini aku merasakan begitu kosong sekali,tetiba mempunyai sesorang yg layak untuk di panggil Dear...wow...mcmana tue?Tapi akhirnya dia sendiri dengan sopannya menolak untuk lebih erat lagi dek kerana waktu yg tak sesuai(just broke up with his x couple)so dalam keadaan sukar aku hanya mampu untuk make me silent...ya i think the best way at the moment....just silent...Jdi emo pulak hahahha
Tapi 2lah kenyataan yg harus aku terima...nampaknya kena bertahan dalam hal ne...Just keep it...ermm well i will as what u ask to me...ntahlah feel very lonely lak kalau akde couple ne...dan boleh memudaratkan kesihatan...apalagi kalau bukan sex rambang opss aku tahu ker apa yg aku cakap ne?Excuse me i am not the person who fucking around ok...dah enough...biarkan perasaan ini berlalu...Cinta?ya memang cinta gak...ibarat lagu keep bleeding by Leona lewis...mcm tu lah rasanya setakat ne...apapun wish the best to him..Esok dier kan berangkat e Pulau Pangkor untuk menghadiri course...semoga sihat selalu...
Opss dah lewat lah pulak....kenyang minum Vintagen...nah apa mimpi abang aku tue beli Vintagen sampai tak muat peti ice...apa lagi lantak lah...ada sesiapa yg nak Vintagen?Angkat tangan...cepatttt...ne tidak memabukan hehhee...
Hari ne start mula kelas...ntah kalau tengok performance aku selema ne mcm x confident ja stdy ne...minta2 perasaan tue hanya mainan sahaja...ya aku nak habisakan stdy ne scepat mungkin hehhe..klah guys...stop here....

No comments: