Monday 1 December 2008

Welcome December


Hai first of all,i would like to say thanks for all visitor to visit my site,i m very appreciate for your time to visit my site,once gaian thanks(kalau ada masa ler kita jumpa..pe minum2 perkena tea tarik hehhehe)
Akhirnya bulan december kunjung tiba juga,aku percaya,bahawa sepanjang tahun ini kita diperhadapkan dengan pelbagai peristiwa,kenangan,kejayaan,kekecewaan dan sebagainya,for me ini semua sudah berlalu,mengapa kita harus terus memandang ke belakang?Kita harus memandang ke hadapan,sebentar lagi kita akan memulakan satu lagi perjalanan bagi mengharungi tahun baru 2009,aku pasti semua dah stand by dengan azam tahun baru..is`it true?Apapun dalam kita merancang sesuatu azam,pastikan kita mempunyai asas yang kukuh untuk mejadikan azam kita menjadi suatu kenyataan.All the best



Hari ini 1 December merupakan Hari AIDS sedunia,so aku mengucapakan selamat merayakan hari yang penting ini dimana kita perlu mengreflectkan diri kita masing-masing akan makna hari ini,so pada yang berkenaan(Plu khusunya)pastikan mengamalkan sex selamat wakakka..rasa mcm perutusan kementerian kesihatan pulak hikhik..anggap jelah sebagai satu peringatan dari seoarng kawan gayteww...



Owh ya bulan December juga sinonim dengan perayaan Krismas pada org-org Nasrani,cuma yang menyedihkan aku sendiri tidak dapat balik kampung untuk menyambuat bersama dengan keluarga,namanya merantau huhu...sure masa ne kat kampung dah pelbagai aktiviti yang sedang dilakukan...opss pagi tadi ketika aku mengambil surat dari peti surat,aku terkejut beruk dengan satu promosi sempana Christmas celebration,Promosi Liquar,ohw my God..apa kes?Takde kena-mengena dengan sambutan ne..keji sangat kan..pusat membeli-belah tue..no wonder lah kalau my friends moslem kata arak tue tak haram dalam ajaran Christianity,tapi aku nak tegaskan bahawa Arak memang Haram sangat dalam christianity teaching..aku tak payah gitahu chapter and verse mana dalam Bible yang mengatakan hal itu tetapi yang jelas adalah Haram.Semalam selepas kau balik dari Church aku sempat singgah di shopping complex,nampaknya meraka dah start untuk menghias segala macam yang related dengan perayaan Christmas..motiff sangat kan,menjadikan acara keagamaan sebagai promosi untuk menguat keuntungan.
Ermm aku dah ada account dalam tagged so uolls yang ada tagged sila2 lah menjenguk account aku k...www.Tagged.com/liposu..click jew...klah guyz..aku nak buat keja..see u later..
with love
Calvin

No comments: