Sunday 14 December 2008

Updater...

Salam bersua kembali setelah sekian lama blog ini bersawang,so sorry bukan niat di hati untuk berbuat demikian,mungkin kerana banyak perkara yang perlu di selasaikan,menyebabkan blog ne tak terusik untuk di updatekan.Owh ya hari ini(13/12/2008) salah seorang dari kawan praktikal aku melangsungkan perkahwinan,tahniah Amir@Mir..so sorry aku tak dapat datang ke majlis Raja Sehari ko,jgn marah occay,hadiah perkahwinan tetap ada heheheh..dengar citer dah nak pe langkawi kanzz...motif honey moon lah tue hehhehe
Ntah mengapa aku selalu berfikiran bahawa aku di pinggirkan oleh dier,seriously dalam semenjak 2 menjak ini,dier bukan lagi org yang aku kenali suatu ketika dahulu,lantaklah..aku bukan mahu memaksa dier dalam hubungan ini,biarlah masa yang menentukan sejauh mana kami menipu perasaan masing-masing,for me my task done already,and try to be good couple for him,cuma dier sahaja yang tak menghargainya..atau aku yang tak memahaminya?Confiused seketika..larikkkkk
Arrgh..biarkan ia berlalu ibarat air yang mengalir...biarkan terus mengalir..aku bukan sepohon kayu yang hanya melihat dan tidak berbuat sesuatu...only one yang dier perlu tahu,bahawa aku sangat mencintai dier..lebih dari yang dier tahu..(mood sentap)Aku selalu mengreflectkan diri aku,dan tertanya-tanya apa yang aku telah lakukan sehinggah dier melakukan hal ini?Namun aku tewas dalam mencari hujung pangkalnya,mungkin betulah kata orang tua,habis madu sepah di buang...persoalannya aku ne dah jadi sepah ker?Ketawa guling2 kejap hehhehe
Terasa masa begitu cepat beredar,tahun 2008 akan melabuhkan tirai tidak lama lagi,ya dalam tahun ini banyak sangat peristiwa pahit manis yang aku lalui secara peribadi,apa yang pasti semua itu telah mematangkan aku dalam menghadapi kehidupan yang semakin mencabar ini,apa yang mampu aku ungkapkan ialah "Thanks God"Your give me strength to face this reality..in my life..owh ya masa aku untuk practical di Alma akan tamat dengan rasminya pada 27 december 2008,secara peribadi aku merasa terhutang budi dengan para staff di Alma terutama kat EEV..departmen,walau kekadang mereka memangka aku kaw2 tapi itu lebih kepada suatu gurauan...thanks guys..your all awesome...
Hari ne pertama kalinya aku mempostkan thread dalam G4m...ya ampun bukan main lagi aku rasa gembira,ntah mungkin sebelum ne aku dah boleh kot buat post ne cuma aku sahaja yang tak tahu..so uolls yang mempunyai akaun G4M..boleh lah masuk/cari account unique08...hehehh dont judges me lebey2 ok..i am human being also
Oklah guyz..aku dah tak larat untuk menyambung entry kali ini,aku rasa nak tidor jew huhu..k good nite everyone...God bless you
Best regards
Calvin

No comments: