Friday 31 October 2008

Have a nice weekend...

"sayang dah sampai ker?Sya nak hantar sampul ne,"msg yang aku terima sekembali dari tempat pactical semalam,sebenarnya masa lunch tue,ada gak aku mencari sampul pos express tue,tapi stock dah habis,bukan main risau lagi aku jadinya..no option,nak tak nak mintak tolong ngan dier...nasib baik dier free kalau tak..aku juga yang merasa azabnya nanti.Ermm my report 90% complete,thanks God,walau semalaman tak tidor tapi rasa berbaloi juga.dalam seminggu-dua ne aku selalu jadi mangsa kat Lab..agaknya mereka tahu kot my life style..so selalu kena Cabul...huhu...teman tapi mesra katakan...ne sampai my senior executive dok cabul aku..motiffffffffff sangat....suka pegang pungkoq lagi tue...tak kisah lah..aku pun tak bagi apa2 pengakuan bagai tentang my life style.


aku dok risau pasal next sem ne..dah ler aku kena ambik 20 credit hour..confirm masa x cukup huhu...tak tahu nak kata apa..Berserah jew lah.

Pagi tadi aku bangun lewat bagai...dah ler hujan tidor syok hehhe...nasib baik sempat juga untuk bermandi-manda sakan...azabnya sejuk ler huhu...Mr.Jeffrey siap tunggu aku kat bawa,thanks Sir....

Masa lunch my friends moslem bz nak pe sembahyang jumaat,aku lak bz nak keluar hantar report nak buat Hardcover..sial betul apek tue,ingat aku nak ambik on monday dia nak charge lebih lak,palui...mahu tak mahu aku kena ambik on tuesday gak..save sikit...Dah aku tak nak pening-pening pasal report ne..
Tuan rumah start buat hal lagi..tahu lah dah hujung bulan tapi tunggu lah kita nak bagi duit sewa kan,ne tak dapat tunggu..mcm sial kan..ingat ko lebih chantekkkkkkkk ker dari aku?
Ermm seperti biasa kat lab dok main jew..takde apa2 yang menarik huhu..klah guyz..selamat menyambut weekend...chawww...

No comments: