Monday 13 October 2008

Hai guyz...apa khabar semua?semoga semua dalam keadaan sihat hendaknya..rasanya dah berberapa hari aku tak updatekan blog ne..sepertimana yang uolls tahu minggu lalu my university supervisor...datang melawat katanya huhu..Cik haslina binti Hassan namanya..kecil molek cute mute katakan hehehe..everything going fine...tu yang aku happy tue..satu lagi yang best aku dapat meneruskan training aku sampai next year..alamat tak balik sabah ler aku tahun ne..takpe tahun depan kan masih ada huhu..nak kata perkembangan semasa tentang diri aku..takde gak..kalau ada pun malas nak fikir..sebab semuanya yang kureng...so let it be jelah kan huhu....klah guys..nak tidor esok nak keja balik huhu....
~mungkin kah aku perlu memulakan langkah baru dalam hidup aku?tetibaa.....

No comments: