Tuesday 7 October 2008

Back to Work(update)

Hai bersua kembali dalam ruangan ini..tidak terlambar rasanya untuk mengucapkan salam lebaran kepada semua pengunjung blog ini..semoga lebaran tahun ini membawa seribu makna dalam kehidupan kita sehariaan..
Uolls pasti tahu bahawa last weeks aku menjelajah selatan tanahair..wahhh tak terjangkakan...sampai juga aku akhirnya di Johor...so next plan..will be to Pantai Timur lak...minta-minta dapatlah..hehhehe...Ermm aku dah start keja balik dah....bulan ne my last month for practical..so stress kurang sedikit..incase nak continue pun tak lagi terikat dengan pihak university tetapi dengan kilang dahhhh.....
Last nite Kuten dengan Zahied datang Bj..so dapat lah borak-borak dengan mereka...wahhh Kuten tambah cute shey...mcm budak baru nak ambik SPM githew....yelah muka cute kan wakakkak....di tambah lagi dengan fesyen rambutnya yang grand gtheww....Sebenarnya minggu ini my supervisor dari University akan datang melawat...so aku di minta untuk membuat presentation....aku pun tak ada idea masa ne nak buat apa....ingat nak buat presentation..Bagaimana bersetubuh dengan succes(marty ler aku kena carut....)tapi no idea..hehehhehhe korunk ada idea ker?gimme some input wakakkaka..ermm gurau jelah...
So Next year i will be back as student (student melampau katanya)so mesti kenangan di ALMA ne menjadi salah satu kenangan yang manis..dan sukar untuk di lupakan....huhu..klah guys aku nak start keja huhu

No comments: