Sunday 19 October 2008

15 thing u must to know about me...

Hei guyz...morning all...masih cerita semalam..Aku sendiri tak faham mengapa ada org yang begitu keji sanggup memfitnah..membuat cerita yang bukan2..kesannya bukan aku sahaja tetapi org lain juga kena tempias sekali.Semoga suatu hari org tue mendapat balasan setimpal dengan perbuataannya.



I m so sure uolls..tak kenal secara peribadi dengan aku kan..so 15 thing u must to know about me..will expose my life..hopefully...



01.Anak Bapak


Aku memang kamcing giler ngan ayah aku.Even selalu tak sehaluan tapi tak menjejaskan hubungan aku dengan ayah aku.Pround to be his Son..





02.Broken Family.


Sejak aku umur + 1 year..mak dan ayah aku bawa haluan masing2...aku stay dengan my grandma blah mak aku....she is everything for me...thanks granny.





03.Ikan Masin bakar.


My favorite food bah...biasa ler dok kat kampung kan....siapa yang belum cuba boleh try.





04.Religious


Ya i think so..tP tue suatu masa dahulu..now dah kureng......no comment....





05.Suka main masak2....


Wakakkaka the thing yang aku tak pernah lupakan..biasa ler..tyme kecik2 dahulu bebudak lelaki tak suka jadi kawan aku..so cousin aku yg perepmuan tue jadi mangsa...wakakka...





06.Hate English Subject.


Seriously aku memang tak suka subject english...dari primary sampai secondary..aku hamjadah nak reti subject ne...sampai spm aku linkup subject ne...



07.Mudah tersentuh/ambik hati...

My great weakness....tP jgn risau aku mudah melupakan dan memaafkan..human being katakan..everyone have weakness right?



08.Loyalty

Ya i am so sure about that...try me..u will know it...



09.Naughty.....

Heheheh no comment....always try something new....wakakkaka..dont judges me lebih2 ok...



10.Ambition....

To be a Malaysia Prime Ministries....wakakaka no lah...aku nak jadi seperti yang aku inginkan wakaka....



11.Aku x suka....

org yang pentingkan diri sendiri...

org yang suka sangat bawa mulut ala2..wartawan tak bertauliah....

org yang suka push aku untuk buat sesuatu..yang aku tengah buat...pe mati lah engkau....

org yang terlebih sudu dari kuah...



12.Bad habit....

Kuat makan(sometime..ok)

Boros..duit mengalir mcm air paip..wakakkaka



13.I am addict for

Traveling....

Watching movie....



14.my favorite colour?

Blue Sky..coz nampak mcm tenang jew

Red.....gagah berani wkakakka

Hijau muda.....nampak mcm segar jew kan alah2 mcm sayur hijau tue....



15.Perkara yang tak pernah di lupakan?

Semua dah di lupakan....malas nak ingat perkara yang dah jadi...nak buat mcmana.benda dah jadi kan....biar lah dengan hidup aku.....



dah cukup....setakat ne jew kot..yang lain tue biar aku jew yang taw....

No comments: