Monday 29 September 2008

Andai ku Tahu.....


inilah aku...

Za8..Me..Kuten


Salam....selamat menyambut hari raya kepada semua kawan-kawan yang di kasihi semua..semoga lebaran tahun ini lebih bermakna bersama org yang tersayang..tak kisah ler..uolls..girlfriend...boyfriends ker atau..kedua-dua orang tua....berhati-hati ketika balik kampung ok.

Mee Goreng yg pedas..........

Yeaaah..semalam aku shopping sakan banyak benda yang aku beli...mula-mula aku beli memory card...lepas tue..mata ne..terpesona dengan kasut2 yang menawan kat Bj complex tue..nasib baik aku tak jadi beli...save duit aku hehehe...lepas tue..aku beli makanan kat bazaar ramadhan untuk berbuka nanti.......aku balik umah..then msg Kuten...dia ajak pe Queensbay..katanya..so aku cepat2 makan and mandi....wah..ingat nafsu shopping aku setakat kat Bj complexs jew..tahu-tahu..melarat sampai ker Queensbay..lak hehheheh..kat situ nafsu aku kuat sangat kat Kasut BUM tue...so aku rembat lah...Kuten ambik sebijik...hehhehehheh..kira sama-sama beli ler...memang kasut tue cantik...uolls pasti suka...

tak sama dan tak serupa

Sebenarnya..lately..sepertimana yang aku katakan sebelum ne..aku memang banyak menghadapi masalah..dalam kehidupan..aku tak dapat jelaskan satu persatu..tapi apa yang pasti..aku memang..dalam situasi itu...sehinggahkan semalam mendorong aku untuk sharing..dengan Kuten...ialah apa gunanya kawan kalau bukan untuk mengadu masalah....so agak2 lama juga ler kami bersharing.....in the end..aku buat conclusion..bahawa bukan semua perkara kita dapat...menghadapinya dengan situasi tunggu dan lihat...kata kuten tunggu dan lihat tak mencerminkan kematangan kita..aku setuju..cuma aku jew yang tak sekuat mereka yang lain....nvm.....aku akui aku seorang yang keras hati terhadap perhubungan aku dengan dier....dan aku tahu dier dah meluat dengan aku....sehinggakan masa ini dier..semakin jauh dari aku....i really hope dier akan reconsider our relationship.....

Posing sakan...

Andai ku tahu ini akan terjadi..aku tak nak terjerat dalam situasi ini....ibarat biat lagu...di luah rasa sayang..di telan rasa pahit....situasi aku tak jauh dari keadaan ini..so apa yang aku pelu buat masa ne?Perlu ker aku mengundur diri?Aku tak kuat sayang.....tak mungkin....aku akan berpatah balik dalam hal itu..kerana aku sangat menyayangi dirimu.....

Oklah..aku nak bersiap-siap nak pe kerja...

No comments: