Monday 4 August 2008

Ceritera Malam..

Whassup bro...hari ini banyak sangat relax sampai boring tahap dewata kat tempat practical...ada gak lah masa2 nak buat kerja 2 tapi tak banyak..geram sangat ngan manager production 2..tak patut dia tengking aku mcm 2....
Apa hang buat?
kira mcm 2 lah dia kata..erm ikutkan hati nak gak aku carut dia balik...nasib baik saya ne suka memendam rasa....takpe lupakan je...
Ermm semalam semasa saya mencari template untuk blog ne..saya tak sengaja masuk blog member satu ne...biar saya namakan dia Mr.H....kalau ikutkan story camna kenal dengan dia ne intresting gak....ermm berberapa tahun yang lalu sebelum saya menyambung belajar dan masih berada di Kota Kinabalu..seperti biasa saya selalu online dalam Borneo***,suatu hari 2 saya chat ngan seorang chatters dengan menggunakan nama Urban_guy...chat punya chat,dia gtahu saya..yang dia akan datang ke Kota Kinabalu,,that guy asal KL...saya tak decide lak nak jumpa diakan..just chat jer ngan dia...
berberapa hari kemudian..one of my friend ajak saya jumpa kawan dia dari KL..kat centre point KK..so saya pe joint lah selepas waktu kerja saya...saya dan kawan saya dan di temani seorang lagi kawan kepada kawan saya 2..datang lag jumpa kawan ne...ermm we have good time to knows each other..siap pe minum petang lagi kat Shenigin(betul ker ejaan aku ne?)lepas 2 balik lah ..sampai di situ ja....
Berberapa hari kemudiaan..saya menerima satu panggilan...and saya angkat lah..pemanggil itu bertanya "is`it Burn? dan saya jawab..yes...lalu dia tergelak...ermm saya masih tidak faham situasi sebenarnya...akhirnya dia memperkenalkan nama chatters nya Urban_guy...dan yang membuat saya terkejut ialah..dia adalah budak KL yang saya jumpa tempoh hari bersama-sama dengan kawan saya yg lain...owh my God...saya tak sedar bahawa dia adalah teman chat saya sebelum ne...so selepas itu kami sering contact...dan tetiba lost contact...selama berberapa tahun hingga lah petang tadi..rupa-rupanya masa ini sedang bertugas di Usm gak..so kami decide jumpa tadi kat McD Bukit jambul Complex....so banyak lah cerita kami huhu..antara topic hangat ialah salah seorang member kepada member saya kat KL meninggal Dunia di sebabkan jangkitan HIV..ermm menurutnya lagi..member 2 selalu bertukar pasangan .minta2 di jauhkan dengan hal 2 kan...in the end...kami balik bersama....dia menghala ke Gambier Heights dan saya lak ke Tmn Bukit Jambul.......

No comments: