Friday 8 August 2008

Bicara Malam...

Hello guys...selamat malam sebagai kata pembuka...ermm mesti korunk sedang tengok pembukaan sukan Olimpik kat China ne kan...ermm semoga negara yg kita sayangi dan cintai ne mampu membawa pingat...(Bukan senang u`olls..nak bawa pingat 2...)apapun bagi pihak diri saya...saya ucapkan all the best to our contigen....sebentar tadi saya berkesempatan untuk menelefon keluarga yang berada nun jauh di Sabah huhu..(Miss you all)biasa ler anak manja kannn..berbual-bual dengan ayah katakan..berbagai topic yang di ceritakan.....rasa nak balik pun ada huhu..antara topic yang kami sentuh ialah kesihatan..baru-baru ini ayah saya pengsan ketika berada di Bandar..nasib baik setakat pengsan dan setelah di diagnosis..ayah saya keracunan Ubat....Syukur..dan masa ini kesihatannya semakin beransur baik..dan semoga terus baik hendaknya...nak di jadikan cerita pada hari itu..ayah saya pergi ke klinik..nak buat pemeriksaan kesihatan...dan telah di beri ubat...yg silapnya ayah saya ne dah berberapa hari selera makan nasi kureng...tapi pagi 2 ayah saya ngap jer ubat yg di berikan..ermm mungkin efect ubat 2 kuat sangat lalu ayah saya pitam...nasib baik pada ketika itu ibu tiri saya ada bersama so adalah yang take care ayah saya..Thanks mumy huhu....dalam perbualan kami tadi saya terkedu seketika apabila di ajukan soalan maut(tahap dewata nokss)



"Engkau lepas study nanti balik kampung,cari bini,umur dah tua..patut2 dah ada anak"kurang lebih mcm 2 ler kata2 ayah saya tadi..rasa terkedu seketika..mencari jawaban yang tepat huhu...tapi bagaimana aku nak menjelaskan persoalan 2 kepada ayah aku erkss?No idea man..Ayah aku ne...@@@...boleh mcm 2?alamat kena potong kepala ler jawabnya huahauahau...yg sioknya..tanah yg saya pohon selama ne berjaya yahooo..tak lah luas sangat dalam 12 ekar je...confirm tak lama lagi aku jd jutawan wakakka..plan nak tanam pokok gaharu hehehhe apapun itu setakat plan jer...kannn..owh ya hampir terlupa...tadi adalah mamat ne nak usha2 aku...ermm nak bagi tahu nama..segan lak..pernah menjadi president pelajar sabah/sarawak di Uitm.......mungkin tak setanding Pak Lah(oit turunkan harga minyak)tapi berjawatan dan di kenali..mcm 2..ermm since saya on relationship masa ne..saya tak ler suka2 cari scandal(Angkat bakul...better your jump from u home lah:P)betul kan hehhehe..so tak nak komen..biarkan saja gitu hheheheheh..tapi i will consider it..wakakaka nampak sangat gatal kan waakkaa...oh ya..tadi sempat Ym dengan Maksutimah biasaler kan kalau berym dengan mak yam legand ne kena hormat sikit wakakaka..apapun Maksu juga yg lagend kannn....oh ya actually masa ne saya sedang tunggu sesorang untuk datang menemani aku malam ne(perlu ker nak gthu u`olls?)wakakka..bukan scan dal k..klah jumpa nanti...Muakss

With Love

Calvin

No comments: