Monday 5 May 2008

25 tahun-satu perjalanan berliku...

Pizza....depan Minat SuperStore
Wan kelaparan Tahap Gaban
Azmel....gigi Phiranahnyer
slow Bob.......Fie tengah berfikir..napa pizza ne pahit? hehhehe
Pizza...Cola import dari Butterworth ..hahhahha
Hari ne genap usia saya 25 tahun...rasa tergelak bila seorang member saya dari kota kinabalu menghantar msg wish besday dan bertanya bila nak kahwin hahahah...soalan yang selalu bermain di fikirkan saya sebenarnya.....namun demikian saya tak rasa terganggu sangat pertanyaan tersebut bagi saya,banyak perkara yang lebih penting perlu di lakukan sebelum melakukan komitmen untuk berkahwin hehhehehhe

Dalam berberapa tahun kebelakangan ini banyak perkara yng terjadi dalam kehidupan saya sebenarnya,perkara yang betul-betul menginsafkan saya secara peribadi ialah bila mendiang ibu saya meninggal dunia pada tahun 2007..namun demikian perkara itu bukanlah penghalang bagi saya meneruskan kehidupan ini..dah menjadi ketentuan bahawa semua yang hidup akan kembali kepada penciptannya...namun apa yang menjadi keutamaan saya pada masa ne ialah untuk menghabiskan kuliah saya secepat mungkin........

Masa besday party td,saya terharu dengan ke sportingan teman-teman yang lain....walaupun hanya makan pizza.......tepi jalanan(kalau saya ler katakan begitu)mereka excited gak heheeh sorry k..lain kal Bro belanja makan besar hehehhe erm saksikan sebahagian picture2 yang diambil masa besday tadi huhu

No comments: